Przetargi.pl
Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wytyczne do wykonania zadania pn. Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSiR w Piekarach Śląskich przy ulicy Olimpijskiej 3 - etap I (boisko wielofunkcyjne, boiska do tenisa, badmintona i ścianki treningowe z elementami zagospodarowania). I. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamówienie obejmuje swym zakresem budowę boiska wielofunkcyjnego, boisk do tenisa, badmintona i ścianek treningowych wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i warunkami określonymi w SIWZ do niniejszego przetargu. Zakres prac obejmuje: 1.Boisko wielofunkcyjne. a) wycinka drzew - 7szt, b) roboty rozbiórkowe - ok.528 m2, c) wzmocnienie podłoża gruntowego - ok.979 m2, d) podbudowa z kruszyw - ok.979 m2, e) nawierzchnia poliuretanowa - ok.979 m2, f) obrzeża betonowe o wym. 30x8 - ok.132 m, g) wyposażenie boiska, h) piłkochwyty wysokość 6m z furtką i bramą stalową - ok.132 m, i) kanalizacja deszczowa: rury PVC-u SN8 fi 160 - ok.66 m, j) drenaż: rury karbowane PVC-U fi 80 z otworami 2,5x5,0 mm - ok. 202,5 m, k) studnie rewizyjne z polipropylenu DN 400 z włazami - 4 kpl, 2.Budowa boisk do tenisa, badmintona i siatkówki oraz boiska ze ścianką treningową. a) roboty ziemne - ok.835 m3, b) wzmocnienie podłoża gruntowego - ok.2386 m2, c) podbudowy z kruszyw - ok.2386 m2, d) nawierzchnia poliuretanowa - ok.2386 m2, e) obrzeża betonowe- ok.330 m, f) wyposażenie boisk, g) ogrodzenie wysokość 6m z furtką i bramą stalową - ok.377m, h) kanalizacja deszczowa: rury PVC-U SN8 fi 160 - ok. 190 m, i) drenaż: rury karbowane PVC-U fi 80 z otworami 2,5x5,0 mm - ok. 569 m, j) studnie rewizyjne z polipropylenu DN400 z włazami - 10 kpl, 3.Elementy zagospodarowania. a) nowe przyłącze energetyczne wraz z zasilaniem i sterowaniem oświetlenia boisk i ścieżek wokół boisk do tenisa, badminton oraz boiska wielofunkcyjnego b) mała architektura - ławka prostokątna - 12 szt, ławka trójkątna - 3 szt, ławka trójramienna - 3 szt,stoły do tenisa stołowego 3 szt, c) nawierzchnia zielona - ok.1500 m2. 4.Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ kosztorysem ślepym( wzorem kosztorysu ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 14 tygodni od daty przekazania placu budowy. 5.Nawierzchnia boiska zgodnie z opisem technicznym 6.2. i 8.2. Projektu Budowlanego jako bezspoinowa nawierzchnia poliuretanowa - trzywarstwowa. Dolna warstwa grubości 35 mm stabilizująca syntetyczno -mineralna. Środkowa warstwa amortyzująca wykonana jest na bazie mieszanki kleju poliuretanowego oraz granulatu SBR grubości 10 cm. Górna warstwa użytkowa grubości ok. 3 mm, to mieszanka kleju poliuretanowego i granulatu EPDM naniesiona metodą podwójnego natrysku w kolorze czerwonym. Całość boiska obrzeżona krawężnikami o wym. 8x30x100cm. - Parametry techniczne i użytkowe: Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane w tabeli: Wytrzymałość na rozciąganie (Mpa) większa lub równa 0,91 Wydłużenie względne przy rozciąganiu (procent) większa lub równa 40 Wytrzymałość na rozdzieranie (N) większa lub równa 140 Ścieralność, aparat Stuttgart (mm) mniejsza lub równa 0,085 Odbicie piłki koszykowej (procent) większa lub równa100 Odporność na uderzenie powierzchni odcisku kolki (mm2) 550 50 Współczynnik tarcia: - na sucho większy lub równy 94 - na mokro większy lub równy 57 6. Na etapie składania ofert przez wykonawców każdy oferent powinien przedstawić inwestorowi wraz z ofertą: a) badania autoryzowanego laboratorium nawierzchni potwierdzające zgodność powyższych parametrów, b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, harmonogramem robót. 8.Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. W dniu odbioru końcowego robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w 2 dwóch egzemplarzach dokumentację odbiorową. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swoją odpowiedzialność, ryzyko i ewentualny koszt wszelkie informacje, które mogą być dla niego niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: a)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych ( trzydzieści tysięcy złotych 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi powyżej 36 m-cy, maksymalnie do 60 m-cy (G)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach