Przetargi.pl
Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 41/1 w miejscowości Cisów

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 41/1 w miejscowości Cisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne (roboty rozbiórkowe) polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 41/1 położonej w miejscowości Cisów. 3.3 Zakres zamówienia obejmuje całkowitą rozbiórkę budynku, wywiezienie odpadów, uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i odpadów porozbiórkowych oraz wyrównanie powierzchni terenu do poziomu otaczającego. 3.4 W wyniku rozbiórki powstanie materiał rozbiórkowy mający wartość rynkową. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia pozyskane materiały z rozbiórki, Wykonawca zobowiązany jest zakupić. Wykonawcy zostanie wystawiona faktura za materiały pochodzące z rozbiórki. 3.4.1 Cena materiałów pochodzących z rozbiórki wynosi łącznie 42 497,39 zł netto plus podatek VAT. Szacowana ilość materiałów to: a) gruz z kamienia łupanego - ok. 340 ton b) cegła pełna - ok. 1 500 sztuk c) drewno opałowe - ok. 32 m3 d) drewno stolarskie (np. bale drewniane nadające się do ponownego użytku) - ok. 24,5 m3 e) złom stalowy - ok. 150 kg . 3.5. Na obiektach gdzie pokrycie dachowe zawiera azbest - eternit, Nadleśnictwo Daleszyce zastrzega, że materiały te powinny zostać poddane utylizacji szczególnie zgodnie z przepisami: Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 roku o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 3 poz. 20 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216 poz. 1824); Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów azbestowych (Dz. U. 2004 r., Nr 71 poz. 649). 3.5.1. Prace polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest mogą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawców posiadających odpowiednie wyposażenie do takich prac oraz zatrudniających pracowników przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i higieny przy usuwaniu i wymianie materiałów azbestowych. 3.5.2. Wykonawca po wykonaniu prac rozbiórkowych, a najpóźniej w dniu zgłoszenia prac do odbioru zobowiązany jest dostarczyć przez Zamawiającego kartę utylizacji eternitu. 3.6. Opis techniczny obiektu: 3.6.1. budynek jednokondygnacyjny murowany z dobudówką drewnianą, z nieużytkowym poddaszem, podpiwniczony pod częścią murowaną, 3.6.2. budynek częściowo wykonany z bali iglastych, częściowo jako mur kamienny, 3.6.3. więźba dachowa dwuspadowa, krokwiowo-płatowa, kryta eternitem na łatach drewnianych, 3.6.4. fundamenty wykonane z kamienia łupanego na zaprawie wapiennej, 3.6.5. budynek nie posiada izolacji poziomych, 3.6.6. ściany części drewnianej wykonane z kantówki iglastej w systemie ramowym, 3.6.7. ściany zewnętrzne konstrukcyjne wykonane z murów kamiennych na zaprawie wapiennej gr. ok. 70 cm, 3.6.8. strop nad parterem wykonany z belek drewnianych iglastych 3.6.9. wyposażenie w instalację wodną i w instalację elektryczną. 3.7. Szczegółowy zakres robót rozbiórkowych przedstawia niżej wymieniona dokumentacja: Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych Załącznika nr 11 do SIWZ - Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy) Załącznik nr 13 do SIWZ - Decyzja pozwolenia na rozbiórkę 3.8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 3.8.1. protokolarne przejęcie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 3.8.2. sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3.8.3. realizacja robót zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami oraz obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi, 3.8.4. prowadzenie dokumentacji budowy, 3.8.5. uzgadnianie wszelkich szczegółów wykonywanej pracy niewyjaśnionych w dokumentacji projektowej z przedstawicielem Zamawiającego, Inspektorem nadzoru, 3.8.6. zapewnienie prowadzenia robót zgodnie z prawem budowlanym i pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia, 3.8.7. wejście na teren budowy i rozpoczęcie prac w terminie określonym w umowie, 3.8.8. zorganizowanie, zagospodarowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy, 3.8.9. zapewnienie urządzeń, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 3.8.10. podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym, 3.8.11. utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, dojazdach oraz placu budowy, 3.8.12. koordynacji prowadzonych przez podwykonawców robót, 3.8.13. zapewnienie Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową są wykonywane, 3.8.14. zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac, 3.8.15. zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających i ulegających zakryciu, w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze, 3.8.16. terminowe usuwanie wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów, 3.8.17. przestrzeganie przepisów i wymogów bhp przez czas przebywania na terenie budowy, 3.8.18. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania do użytkowania, 3.8.19. przekazanie po zakończeniu realizacji robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz w wymaganymi badaniami, świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, protokołami prób i sprawdzeń itp.) odbieranych prac z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, 3.8.20. uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie ewentualnych stwierdzonych wad i usterek, 3.8.21. uporządkowanie terenu wraz z drogami i dojazdami po zakończeniu budowy, 3.8.22. złożenie w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. 8.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych). 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 8.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o.Kielce Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania pn.: Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 41/1 w miejscowości Cisów (SA.270.1.12.2015). 8.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego, tj. w Nadleśnictwie Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 8.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8 Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.9 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 8.10 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8.11 Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.13. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach