Przetargi.pl
Roboty remontowe pomieszczeń parteru w budynku nr 30 w Olesznie

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON-Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe pomieszczeń parteru w budynku nr 30 w Olesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe pomieszczeń parteru w budynku nr 30 w Olesznie Realizacja przedmiotu umowy będzie podzielona na 2 etapy 1) I etap - roboty remontowe pomieszczenia stołówki/ jadalni 2) II etap - pozostałe roboty remontowe pomieszczeń Roboty remontowe pomieszczeń parteru dotyczące budynku nr 30 przy ul. Głównej 1 w Olesznie, polegać będą na Częściowej wymianie stolarki okiennej z PCV na stolarkę okienną z PCV. Demontażu sufitu podwieszanego dekoracyjnego kasetonowego. Rozebraniu murowanych ścianek działowych o grubości ? cegły. Demontażu okładzin ściennych z płytek ceramicznych szkliwionych. Demontażu posadzek z płytek podłogowych oraz posadzek cementowych. Demontażu elementów wentylacji mechanicznej. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. Wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w remontowanych pomieszczeniach. Wykonaniu rozdzielni elektrycznej zasilającej pomieszczenia sali odpraw. Modernizacji rozdzielni elektrycznej głównej RG. Wykonanie przepustów pod instalacje teletechniczne. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej rolety. Zamurowaniu otworów okiennych po zdemontowanych oknach wewnętrznych oraz miejsc przejścia zdemontowanych elementów wentylacji mechanicznej. Zeskrobaniu i zmyciu starych powłok malarskich. Wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej. Wymianie częściowej instalacji c.o. Wykonaniu nowych posadzek cementowych. Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej. Wykonaniu nowych posadzek z płytek podłogowych. Wykonaniu posadzek z wykładzin podłogowych heterogenicznych. Gruntowaniu powierzchni pionowych i poziomych wewnętrznych. Wykonaniu tynków wewnętrznych gipsowych na ścianach i sufitach. Wykonaniu obudowy pionów kanalizacyjnych i wodnych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych na ruszcie metalowym. Wykonaniu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. Wykonaniu podłogi technicznej podniesionej. Wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. Wykonaniu gładzi gipsowych powierzchni pionowych i poziomych. Malowaniu ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Wykonaniu tynków kamyczkowych żywicznych na ścianach. Wykonaniu okładzin ścian z płytek ceramicznych szkliwionych. Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wymianie białego montażu: umywalki, sedesy, baterie. Wymianie grzejników c.o. łącznie z zaworami termostatycznymi i zwrotnymi. Wykonaniu ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. Montażu ścianek działowych w kabinach prysznicowych i w.c. z płyt HPL. Wymianie kratek wentylacyjnych. Wymianie drzwi wewnętrznych z profili aluminiowych. Wymianie drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych. Wymianie drzwi wewnętrznych z płyt laminowanych. Naprawie stopni schodowych od wejścia do poziomu parteru. Wywiezieniu gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 3 km łącznie z kosztami składowania na wysypisku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w - Załączniku nr 2 - przedmiar Termin wykonania robót wraz z dokumentami rozliczeniowymi: Maksymalnie 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Nieprzekraczalny termin realizacji I etapu robót ( sala jadalna ) ustala się do dnia 15.05.2016r. Pozostałe roboty budowlane , do końca terminu określonego przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w formularzu ofertowym , załącznik nr 9 do SIWZ, (termin realizacji zamówienia) . Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Budynek nr 30, w którym ma być wykonany remont pomieszczeń parteru, znajduje się przy ul. Głównej 1 w Olesznie, teren JW 1965 Drawsko Pomorskie. Roboty prowadzone będą w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony o konstrukcji murowanej, połać dachowa wielospadowa, pokryta papą termozgrzewalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 14 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach