Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z usunięciem usterek oraz przygotowaniem obiektów do aranżacji i wyposażenia kompleksu EC1 Zachód "EC Łódż - Miasto Kultury"

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z usunięciem usterek oraz przygotowaniem obiektów do aranżacji i wyposażenia kompleksu EC1 Zachód "EC Łódż - Miasto Kultury"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty branży budowlanej (B), branży sanitarnej i mechanicznej (S) oraz branży elektrycznej i teletechnicznej (E) w obiektach EC-1 Zachód w podziale na dwa Zadania. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie prowadzić roboty w użytkowanym obiekcie z czynnymi systemami obiektowymi, w tym detekcji i sygnalizacji pożaru. Kompleks EC1 Zachód posiada ważną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie – decyzja nr 763/15 z dnia 02.10.2015r. Do kompleksu są doprowadzone niżej wymienione: - przyłącza wody do budynków Rozdzielni, Zmiękczalni, Rozbudowy; - przyłącza kanalizacyjne do budynków EC1 Zachód; - przyłącza cieplne do budynków Rozdzielni, Zmiękczalni, Rozbudowy; - przyłącze energetyczne dla kompleksu EC1 Zachód w budynku Rozdzielni (rozdzielnia SN). Do kalkulacji wyceny należy przyjąć partycypację w kosztach ogrzewania, zużycia energii, zużycia wody i ścieków zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i własnym staraniem oraz na swój koszt zorganizować zaplecze socjalno-magazynowo-biurowe na terenach zewnętrznych Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do OPZ. Dla zaplecza socjalno-magazynowo-biurowego podłączenie wody i odprowadzenie ścieków do uzgodnienia Wykonawcy z ZWiK Sp. z o.o.. Energia elektryczna z punktu przyłączeniowego wskazanego przez Zamawiającego w terenach zewnętrznych i rozliczana na podstawie refaktury bieżącego zużycia. Wykonawca przystępując do realizacji robót winien mieć na uwadze, że będzie wykonywał roboty w użytkowanym obiekcie z czynnymi systemami obiektowymi i należyte wykonanie robót będzie też obejmowało zabezpieczenie wszystkich tych elementów przed zniszczeniem, w szczególności dotyczy to takich elementów jak stanowiska multimedialne, elementy wyposażenia i inne, w rejonie prowadzonych robót, w tym ująć wszystkie koszty robót towarzyszących takim pracom, w tym sprzętu i materiału, jak np. koszty rusztowań, podnośników koszowych, zabezpieczenia elementów budynku przed zniszczeniem, zabezpieczenia dróg transportowych wewnątrz obiektu, koszty utylizacji odpadów, koszty sprzątnięcia po wykonanych robotach, przywrócenie zniszczonych w trakcie prac elementów do stanu z przed zniszczenia, odtworzenia przejść pożarowych, przebicia z oprawieniem, bruzdowania z zakryciem i inne roboty niezbędne do realizacji zadania. Podstawą wyliczenia udziału w partycypacji w kosztach zużycia mediów w obiektach (w tym ciepła, energii elektrycznej oraz opłat stałych za te media) będzie określenie na podstawie średniego kosztu utrzymania 1 m2 obiektu przemnożonego przez powierzchnię przekazaną Wykonawcy. Średni koszt utrzymania 1m2 obiektu wynosi 6,60 złotych brutto miesięcznie oraz 0,22 złotych brutto za 1m2 dziennie. Zaplecze socjalno-magazynowo-biurowe Wykonawcy robót będzie odrębnie opomiarowane przez Wykonawcę w zakresie wszystkich mediów (np. prąd, woda, ścieki). Zadaniem Wykonawcy będzie również posprzątanie obiektów po zakończeniu robót i przed przekazaniem obiektów Zamawiającemu. Po zakończeniu i odebraniu robót przez Nadzór Zamawiającego Wykonawca ma za zadanie wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie wersji papierowej (4 egzemplarze) i elektronicznej do akceptacji Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza: - 4 egzemplarze w formie segregatorów z podziałem na wszystkie branże, - 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na nośniku CD (w formacie doc. dwg. do obróbki z możliwością kopiowania), - 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na nośniku CD (w formacie PDF. do wydruków z możliwością kopiowania). Do wykonania dokumentacji warsztatowej i powykonawczej w formacie .dwg i .pdf Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji w wersji .dwg, która była załączona do SIWZ w wersji .pdf w ciągu 2 tygodni po podpisaniu umowy, celem naniesienia zmian i rozszerzeń wynikających z zakresu robót opisanych poniżej w zadaniach 1 i 2. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany we własnym zakresie i własnym staraniem oraz na rzecz Zamawiającego uzyskać wszelkie zgody, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia i decyzje konieczne niezbędne do przeprowadzania robót wymienionych poniżej dla wszystkich zadań. Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie uaktualnień do Scenariusza Zdarzeń w Czasie Pożaru jak i Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego kompleksu EC1 Zachód. UWAGA: Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. Zadanie 1. USUNIĘCIE USTEREK Przedmiotem niniejszego zadania (Zadanie 1) jest wykonanie robót branży budowlanej, branży sanitarnej i mechanicznej oraz branży elektrycznej i teletechnicznej w obiektach EC-1 Zachód polegających na usunięciu wszystkich wymienionych w OPZ usterek na obiektach EC-1 Zachód, w tym terenów zewnętrznych. Całościowe zestawienie usterek jest z podziałem na obiekty oraz z podziałem na branże w tym: ogólnobudowlaną (B), sanitarną i mechaniczną (S) oraz elektryczną i teletechniczną (E). Każda usterka jest przypisana w większości do poszczególnego pomieszczenia. Większość usterek z zestawienia posiada dokumentację zdjęciową, stanowiącą załącznik do OPZ, odpowiadającą poszczególnym obiektom z podziałem na pomieszczenia. Zdjęcia obrazują charakter opisanych usterek ułatwiający dokonanie wyceny i stanowią materiał pomocniczy dla Wykonawcy. W wycenie usunięcia każdej usterki Wykonawca ma za zadanie ująć wszystkie koszty robót towarzyszących w tym sprzętu i materiału, jak np. koszty rusztowań, podnośników koszowych, zabezpieczenia elementów budynku przed zniszczeniem, zabezpieczenia dróg transportowych wewnątrz obiektu, koszty utylizacji odpadów, koszty sprzątnięcia po wykonanych robotach, przywrócenie zniszczonych w trakcie prac elementów do stanu sprzed zniszczenia, odtworzenia przejść pożarowych, przebicia z oprawieniem, bruzdowania z zakryciem i inne roboty niezbędne do realizacji zadania, a nie wyszczególnione przez Zamawiającego, w tym sprzątanie obiektu. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego dokumentacji warsztatowej, w tym materiałowej i jakościowej dla robót, które polegają na wbudowaniu materiału, urządzenia lub instalacji. Zamawiający udostępnia na potrzeby tego zadania niezbędną dokumentację budowlaną, w tym rysunki dokumentacji wykonawczej wraz z dokumentacją z zakresu użytych materiałów w celu wykonania z należytą starannością wyceny robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych producentów przy spełnieniu parametrów nie gorszych oraz równoważnych niż wbudowane w obiektach, np. płytki ceramiczne (nie gorsza klasa produktu/ te same gabaryty produktu/ nie gorsze właściwości użytkowe/ ta sama barwa produktu), oprawa oświetleniowa (ten sam gabaryt, kształt i kolor produktu/to samo natężenie oświetlenie/ta sama ciepłota barwy/ten sam sposób montażu itp.). Zadanie 2. PRZYGOTOWANIE OBIEKTÓW DO ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA KOMPLEKSU EC1 ZACHÓD Przedmiotem zamówienia są roboty branży budowlanej (B), branży sanitarnej i mechanicznej (S) oraz branży elektrycznej i teletechnicznej (E) w obiektach EC-1 Zachód polegające na przebudowie, rozbudowie zastosowanych rozwiązań w poszczególnych elementach budynku. Celem poszczególnych podzadań jest podniesienie funkcjonalności jak i walorów eksploatacyjnych obiektów EC-1 Zachód. Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji warsztatowej dla każdego z podzadań (wskazanych w OPZ) wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyjętymi rozwiązaniami materiałowym oraz z pełną dokumentacją dla każdego materiału przewidzianego do wbudowania. Po akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań technicznych i materiałowych (dokumentacja warsztatowa) Wykonawca przystępuje do realizacji poszczególnych podzadań. W wycenie wykonania każdego podzadania Wykonawca ma za zadanie ująć wszystkie koszty, w tym koszty sporządzenia niezbędnej dokumentacji, uzgodnień, zezwoleń, zgłoszeń i pozwoleń, jak również robót towarzyszących w tym sprzętu i materiału, takich jak np. koszty rusztowań, podnośników koszowych, zabezpieczenia elementów budynku przed zniszczeniem, zabezpieczenia dróg transportowych wewnątrz obiektu, koszty utylizacji odpadów, koszty sprzątnięcia po wykonanych robotach, przywrócenie zniszczonych w trakcie prac elementów do stanu sprzed zniszczenia, odtworzenia przejść pożarowych, przebicia z oprawieniem, bruzdowania z zakryciem i inne roboty niezbędne do realizacji zadania, a nie wyszczególnione przez Zamawiającego, w tym sprzątanie obiektu. Ponadto Wykonawca podzadań zapewnia należytą koordynację działań międzybranżowych. Po zakończeniu i odebraniu robót przez Nadzór Zamawiającego Wykonawca ma za zadanie wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie wersji papierowej (4 egzemplarze) i elektronicznej do akceptacji Zamawiającego. Szczegóły dotyczące dokumentacji powykonawczej zostały opisane w dziale WSTĘP Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany we własnym zakresie i własnym staraniem oraz na rzecz Zamawiającego uzyskać wszelkie zgody, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia i decyzje niezbędne do przeprowadzania robót wymienionych poniżej dla wszystkich zadań. Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie uaktualnień do Scenariusza Zdarzeń w Czasie Pożaru (jeśli wymagane) jak i Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego kompleksu EC1 Zachód. Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w OPZ. Konserwacja systemów SSP (System Sygnalizacji Pożarowej), SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu), SKD (Systemy Kontroli Dostępu), DSO (Dźwiękowe Systemy Ostrzegawcze), oddymiania, IPTV (Telewizja IP), CCTV (telewizyjne systemy dozorowe), BMS (Building Managment System), dźwigów jest realizowana przez innych wykonawców. Wszelkie modyfikacje przewidziane w systemach niskoprądowych; wszelkie podłączenia, modyfikacje, konfiguracje, aktualizacje wizualizacji, należy konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obydwu zadań zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obydwu zadań w całości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach