Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 52 54 100, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 52 54 100, , fax. -
REGON: 001022914 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie prac dekarsko-blacharskich w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie prac dekarsko-blacharskich w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, zlokalizowanych w miejscowościach o których mowa w pkt 2. 2. Zamówienie podzielono na 2 części: 1) Część I – Naprawa pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 26. Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określają Załączniki nr 1 - 3 do SIWZ, niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ). Zamawiający w załączeniu Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, przedstawia w wersji pdf plany pochodzące z projektu budowlanego branży architektonicznej, opracowanego w czerwcu 2003 r przez Studio Form Architektonicznych PANTEL Tomasz Lella w Olsztynie ul. Rybaki 40, dotyczące parametrów powierzchni przeznaczonej do remontu, tj. fragmenty rzutów i przekroje: a) Załącznik nr 1.1 - przekrój dachu dolnego i tarasu, b) Załącznik nr 1.2 - przekrój dachu górnego, c) Załącznik nr 1.3 - rzut dachu dolnego, d) Załącznik nr 1.4 - rzut dachu tarasu, e) Załącznik nr 1.5 - rzut dachu górnego. 2) Część II – Remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Działyńskich 3. Szczegółowy opis tej częsci zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ oraz komplet dokumentacji projektowo – technicznej (Załączniki nr 4.1 - 4.5 do SIWZ) niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 11.1 do SIWZ). Zadanie będzie realizowane zgodnie z: 1) zgodą na prowadzenie robót budowlanych – decyzja nr 158/2018 z dnia 21.05.2018 r. wydane przez Starostę Nowomiejskiego ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie AB.6740.1.147.2018 (Załącznik nr 5 do SIWZ), 2) pozwoleniem nr 278/2018 z dnia 13.04.2018 r. wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu ul. Świętego Dycha 19 82-300 Elbląg (Załącznik nr 6 do SIWZ), 3) dokumentacją projektowo-techniczną pn. „Remont dachu istniejącego budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim” wykonaną przez Pracownię Projektową Rafał Chudzikowski 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Nawra Ustronie 68 , w tym: a) Projekt budowlany: architektoniczno – konstrukcyjny, projekt br. elektrycznej wraz z informacją dot. BIOZ oraz opinią techniczną przyczyn ugięcia się poszycia dachowego (Załącznik nr 4.1 do SIWZ), b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana (Załącznik nr 4.2 do SIWZ), c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna (Załącznik nr 4.3 do SIWZ), d) Przedmiar – roboty budowlane (Załącznik nr 4.4 do SIWZ), e) Przedmiar – roboty elektryczne (Załącznik nr 4.5 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym umową. 4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot umowy osiągnął gotowość do odbioru i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 pkt) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08 - Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
Dodano: 2024-04-04