Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie Fitness Parku na Gołąbkach przy ul.Rakuszanki oraz Placu Zabaw dla Dorosłych przy ul. Rakuszanki w Warszawie - Etap I. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach zadań inwestycyjnych z Budżetu Partycypacyjnego 2016 roku o nazwach; Fitness Park na Gołąbkach oraz Plac Zabaw Dla Dorosłych.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie Fitness Parku na Gołąbkach przy ul.Rakuszanki oraz Placu Zabaw dla Dorosłych przy ul. Rakuszanki w Warszawie - Etap I. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach zadań inwestycyjnych z Budżetu Partycypacyjnego 2016 roku o nazwach; Fitness Park na Gołąbkach oraz Plac Zabaw Dla Dorosłych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1)Budowa Fitness Parku na Gołąbkach przy ul. Rakuszanki w Warszawie 2)Budowa Placu zabaw dla Dorosłych przy ul. Rakuszanki w Warszawie - etap I. Przedmiot zamówienia wykonywany w ramach zadań inwestycyjnych o nazwach 1)Fitness Park na Gołąbkach 2)Plac Zabaw Dla Dorosłych realizowany z Budżetu Partycypacyjnego 2016. Teren objęty planowaną inwestycją znajduje się na terenie nieruchomości położonej przy ul. Rakuszanki w Warszawie (nr działki 6/8, obręb 2-09-05), zlokalizowanej w sąsiedztwie zabudowy wielorodzinnej. Powierzchnia terenu - 4051,7 m2. Jest to teren zieleni nieurządzonej, graniczący z terenem Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Orłów Piastowskich 47 oraz terenem Cmentarza Parafialnego w Gołąbkach, obszarem zarejestrowanym w Gminnej Ewidencji Zabytków. Planowany zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze i towarzyszące: rozbiórka betonowych pozostałości zalegających w gruncie (płyty monowskie), wywóz i utylizację urobku, gruzu montaż 4 autorskich urządzeń zabawowych z drewna akacjowego na placu zabaw dla dorosłych (tj. Komody z szufladami oraz zjeżdżalnią, huśtawki wieloosobowej pod stołem, dużego krzesła z kółkami gimnastycznymi oraz zjazdem strażackim, siedzisko palenisko z dwoma huśtawkami wahadłowymi) montaż 5 urządzeń siłowni plenerowej (wyciskacz-podciągacz, orbitek-wahadło, wioślarz-prasa nożna, twister-narciarz, koło Tai Chi do ćwiczeń rąk) montaż niskiego wygrodzenia siłowni plenerowej wykonanie bezpiecznych nawierzchni amortyzujących upadki dostosowanych do WSU urządzeń w formie pola żwirowego lub gumowych mat przerostowych, z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa lub funkcjonowania urządzeń wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej - 184 m2 montaż ogrodzenia panelowego z furtkami wyposażonymi w samozamykacze; montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci) montaż tablic z regulaminem oraz z logo i informacją o realizacji inwestycji w ramach Budżetu Partycypacyjnego m. st. Warszawy Obiekt przed oddaniem do użytku winien być skontrolowany przez kompetentną w tym zakresie jednostkę pod względem zgodności z PN-EN 1176:2009. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do dnia 05.12.2016 r. KLAUZULE SPOŁECZNE 1.Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 1 osobę wykonującą czynności polegające na realizowaniu robót budowlanych w zakresie rozbiórek, budowy ciągów pieszych, montażu elementów małej architektury. 2.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat co najmniej 1 osobę wykonującą czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 2014, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę o której mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę, w trakcie okresu o mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w jej miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inną osobę, o której mowa w pkt. 2. 4.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umowy o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5.Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osoby zatrudnionej, o której mowa w pkt. 2. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego pracownika zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 6.Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby, o której mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takiej osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 zł) 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 14.09.2016 roku; 3) Termin wniesienia wadium upływa dnia 16.08.2016 roku o godz. 10:00 2. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter .w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240.) w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8 00 - 15 30 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 i 10 S.I.W.Z. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakosci na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach