Przetargi.pl
Roboty budowlane pn. Przebudowa budynku byłej siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18 na potrzeby Urzędu Skarbowego Poznań – Nowe Miasto

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn. Przebudowa budynku byłej siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18 na potrzeby Urzędu Skarbowego Poznań – Nowe Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa budynku byłej siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18 na potrzeby Urzędu Skarbowego Poznań – Nowe Miasto Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) zagospodarowania terenu, 2) dróg, chodników, odwodnienia terenu, ukształtowania terenu, 3) robót rozbiórkowych, 4) robót ogólnobudowlanych, 5) instalacji wewnętrznej wodociągowo-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, instalacji wodociągowej przeciwpożarowej; instalacji odwodnienia dachów, 6) instalacji wewnętrznej ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i komfortu cieplnego, 7) instalacji elektrycznej zasilania podstawowego; wewnętrznej linii zasilającej; rozdzielnicy głównej; rozdzielnic strefowych; systemu kompensacji mocy biernej, 8) instalacji elektrycznej wewnętrznej zasilania podstawowego; obwodów rozdzielnic strefowych; instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia; instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego; instalacji zasilania wydzielonych urządzeń; instalacji siłowej; systemu ochrony przeciwporażeniowej; instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, 9) instalacji elektrycznej – dedykowane zasilanie komputerowe, 10) instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego i zasilania zewnętrznych urządzeń i obiektów, 11) instalacji okablowania strukturalnego zawierającej część teledacyjną i telefoniczną, 12) instalacji teletechnicznych niskoprądowych: 13) instalacji telefonicznej z funkcją DECT i IP, 14) systemu przywoławczego z toalet dla osób niepełnosprawnych, 15) instalacji prezentacji multimedialnych, videokonferencji, 16) systemu sygnalizacji pożaru, 17) systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWN, 18) systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy SKD i RCP, 19) instalacji telewizji dozorowej CCTV i telewizji kablowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji, stanowiącej załączniki nr 1 - 3 do SIWZ, zawierającej: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót do wykonania oraz dokumentację projektową - odrębnie dla każdej z branż. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie – przez cały okres robót będzie funkcjonował Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (etap = kondygnacja). Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie poszczególnych kondygnacji. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000 zł (sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Roboty budowlane pn. Przebudowa budynku byłej siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18 na potrzeby Urzędu Skarbowego Poznań – Nowe Miasto; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia w którym przypada termin składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Powyższe dotyczy także nie spełnienia przez Wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 6 (powyżej).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiotowe zamówienie; - posiadają zdolności zawodowe do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt 6.3 SIWZ, na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia” wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ) - dokument będzie wymagany w terminie 3 dni od dnia przekazania za pośrednictwem strony internetowej przez Zamawiającego, informacji po otwarciu ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach