Przetargi.pl
Roboty budowlane pn. Eksperymentarium - Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach -etap II.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn. Eksperymentarium - Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach -etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a/ Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Eksperymentarium - Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach -etap II: realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP; Działanie 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych; Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. I ETAP Prace ogólnobudowlane Realizacja I części budynku polegająca na podziale i modernizacji pomieszczeń magazynowych z przeznaczeniem na sale wystawową, administrację, sanitariaty, kotłownię oraz zaplecze gospodarcze o powierzchni użytkowej 370,22 m2 wraz z dociepleniem elewacji i wymianą pokrycia dachowego. Zakres prac w szczególności obejmuje: roboty rozbiórkowe ścianek oporowych wraz ze słupkami żelbetowymi rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nienadających się do użytku oraz utylizacja azbestu powiększenie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych w części I budynku nadmurowanie ścian szczytowych oraz ściany wewnętrznej oddzielającej dwie części budynku przetarcie i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych osadzenie nawietrzaków w ścianach zewnętrznych wzmocnienie konstrukcji dachu, oczyszczenie i malowanie istniejących elementów konstrukcji stalowej: dźwigarów dachowych, płatwi stalowych oraz słupów części I budynku wykonanie pokrycia dachowego z płyt warstwowych wraz z obróbkami blacharskimi, ławami kominiarskimi, świetlikami dachowymi wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacjami wykonanie ścianek działowych z płyt G-K różnej grubości-podziału pomieszczeń na salę wystawową oraz część administracyjną z pomieszczeniami sanitarnymi, gospodarczymi, magazynowymi i kotłownią. wykonanie posadzek epoksydowych wraz z cokołami i cięciami dylatacyjnymi wykonanie posadzek z płytek gresowych i paneli podłogowych dostawę oraz montaż okien aluminiowych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz witryn okiennych aluminiowych wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach administracyjnych, sanitarnych, gospodarczych oraz wiatrołapach roboty tynkarskie, malarskie wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwodnej fundamentów wykonanie opaski wokół fundamentu prace elewacyjne polegające na dociepleniu budynku płytami styropianowymi o grubości 12 i 15cm wraz z obróbkami, tynkiem mineralnym i malowaniem elewacji dostawę i montaż daszków systemowych szklanych nad wejściami do budynku w części I wykonanie napisów na elewacjach w części I budynku Zagospodarowanie terenu Wykonanie dojścia z kostki brukowej (wraz z podkładem) od istniejącego parkingu do głównego wejścia do budynku oraz części administracyjnej. Instalacje sanitarne, wod.-kan., wentylacja, C.O. Realizacja I części budynku, polegająca na wykonaniu prac instalacyjnych w pomieszczeniach administracyjnych, sanitariatach i pom. gospodarczych, magazynowych i sali wystawowej. Zakres prac obejmuje : rozprowadzenie instalacji wewnętrznej c.o, wraz z wymiennikami ciepła w I części budynku wykonanie i montaż instalacji w kotłowni (bez kotła i zasobnika wody) wykonanie wentylacji nawiewnej i wyciągowej w kotłowni gazowej wg. obowiązujących przepisów rozprowadzenie instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wody w I części budynku wraz z wodomierzami, bateriami umywalkowymi i zlewozmywakowymi rozprowadzenie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej w I części budynku oraz instalacji sanitarnej zbiorczej dla pozostałej części budynku. dostawa i montaż umywalek, zlewozmywaków, misek kompaktowych ustępowych wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku wykonanie instalacji gazu od gazomierza do kotłowni Instalacje elektryczne i słaboprądowe Realizacja I części budynku, polegająca na wykonaniu prac instalacyjnych w pomieszczeniach administracyjnych, sanitariatach i pom. gospodarczych, magazynowych i sali wystawowej. Zakres prac obejmuje : wykonanie rozdzielni elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniach dla I części budynku rozprowadzenie instalacji elektrycznych: przewodów kablowych z montażem puszek, włączników, gniazd wtykowych, kaset podłogowych w I części budynku dostawa i montaż opraw oświetlenia zwieszanego, nastropowego, natynkowego rozprowadzenie instalacji strukturalnej, telefonicznej, alarmowej, RTV i SAP, monitoringu w całym budynku oraz montaż gniazd i urządzeń dla I części budynku wykonanie przyłącza instalacji słaboprądowych z istniejącego budynku CEW wykonanie instalacji odgromowej dla całego budynku Przyłącza Zakres prac obejmuje wykonanie przyłączy: kablowych zalicznikowych instalacji elektrycznych kanalizacji deszczowej na działce nr ew. 4381 wraz ze studnią rewizyjną wodociągowych odprowadzenia ścieków sanitarnych II ETAP Prace ogólnobudowlane Realizacja II części budynku, polegająca na podziale i modernizacji pozostałych pomieszczeń magazynowych z przeznaczeniem na inkubatory przedsiębiorczości, zaplecza sanitarne inkubatorów oraz mniejszą salkę wystawową o łącznej powierzchni użytkowej 492,72 m2, w tym inkubator Nr 1 - 125,23 m2; inkubator nr 2 - 123,21 m2, inkubator nr 3 - 123,33 m2. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe ścianek oporowych wraz z słupkami żelbetowymi, istniejących ścian murowanych wewnętrznych oraz stropów ceglanych na belkach stalowych powiększenie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych przetarcie i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych oczyszczenie i malowanie istniejących elementów konstrukcji stalowej - słupów wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacjami wykonanie ścianek działowych z płyt G-K różnej grubości-podziału pomieszczeń na inkubatory oraz wydzielenie pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i wiatrołapów. wykonanie posadzek epoksydowych wraz z cokołami i cięciami dylatacyjnymi dostawę oraz montaż okien aluminiowych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz witryn okiennych aluminiowych wraz z z drzwiami oddzielającymi dwie sale wystawowe wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych oraz wiatrołapach roboty tynkarskie, malarskie, kładzenie płytek na ścianach i posadzkach w Pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych. prace elewacyjne-wykończeniowe wokół nowych drzwi, okien, witryn dostawę i montaż daszków systemowych szklanych nad wejściami do budynku wykonanie napisów na elewacjach w części II budynku Roboty rozbiórkowe Roboty polegające na rozbiórce znajdujących się na działce nr ew. 4381 budynków transportu i łączności oraz budynku stacji trafo. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje: demontaż pokrycia dachowego, rozebranie konstrukcji więźby dachowej, rozebranie konstrukcji ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, rozebranie fundamentów, wywóz powstałego gruzu porozbiórkowego, uporządkowanie z gruzu i innych pozostałości po przeprowadzonych pracach oraz wyrównanie terenu. Zagospodarowanie terenu Realizacja całości zagospodarowania terenu wg rysunku PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU obejmujące: wykonanie parkingów, chodników, dojść do budynku na działce nr ew. 4381 wraz z wszystkimi robotami przygotowawczymi wykonanie schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych przed budynkiem wraz z balustradami montaż ogrodzenia terenu od strony zachodniej i północnej wraz z furtką wejściową. wykonanie obudowy śmietnika na działce nr ew. 4381 wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i trawy na działce nr ew. 4381 dostawę i montażu elementów małej architektury jak: ławki, śmietniki. wykonanie dojazdu i chodników na działce nr ew. 4380 wraz z wszystkimi robotami przygotowawczymi wykonanie nasadzeń trawy na działce nr ew. 4380 dostawę oraz montaż lamp solarnych zjazd z drogi gminnej Instalacje sanitarne, wod.-kan., wentylacja, CO. Realizacja II części budynku, polegająca na wykonaniu prac instalacyjnych w pomieszczeniach inkubatorów, ich zapleczy sanitarnych i gospodarczych, salce wystawowej oraz zwiększenie mocy cieplnej w istniejącej kotłowni (z I etapu prac). Zakres prac obejmuje : rozprowadzenie instalacji wewnętrznej c.o, wraz z wymiennikami ciepła w II części budynku instalacja kotła w kotłowni wraz z osprzętem oraz zasobnikiem wody rozprowadzenie instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wody w II części budynku wraz z wodomierzami i bateriami umywalkowymi, zlewozmywakowymi rozprowadzenie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej od istniejącej zbiorczej wykonanej w etapie I dostawa i montaż umywalek, zlewozmywaków, misek kompaktowych ustępowych dla II części budynku Instalacje elektryczne i słaboprądowe Realizacja II części budynku, polegająca na wykonaniu prac instalacyjnych w pomieszczeniach inkubatorów, ich zapleczy sanitarnych i gospodarczych, salce wystawowej. Zakres prac obejmuje : wykonanie rozdzielni elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniach inkubatorów i mniejszej salce wystawowej rozprowadzenie instalacji elektrycznych: przewodów kablowych z montażem puszek, włączników, gniazd wtykowych w II części budynku dostawa i montaż opraw oświetlenia zwieszanego, nastropowego, natynkowego montaż gniazd i urządzeń instalacji strukturalnej, telefonicznej, alarmowej, RTV i SAP UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie realizowania II Etapu zadania w przypadku: a)nieprzyznania lub ograniczenia środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie tego etapu zamówienia pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP; Działanie 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych; Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013, UWAGA: Zadanie jest realizowane w partnerstwie z Gminą Miejską Chojnice. Realizacja zjazdu z drogi gminnej oraz dostawa i montaż 6 szt. lamp solarnych będzie przedmiotem oddzielnej umowy jaką wykonawca zawrze z Gminą Miejską Chojnice. - załącznik nr 12 do Siwz. b/ Dodatkowo: 1.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak i rozbiórkowych. W tym celu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zamiar wizji terenu budowy, co najmniej z 2. dniowym wyprzedzeniem, pod nr tel. 052 39 66 534 / p. Jan Gierszewski/. c/ inne 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Projekcie budowlanym- załącznik A do Siwz Przedmiarach robót- załącznik B do Siwz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik C do Siwz 2.Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót i do zapoznania się z terenem budowy. 3.Zamawiający dopuszcza ujęcie i zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. 4.W/w roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego oraz zgodnie z : A/ umową, B/ dokumentacją projektową, C/ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, D/ przedmiarami robót, E/ Polskimi Normami Budowlanymi, F/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5.Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy na plac budowy we własnym zakresie. 6.Przy wykonywaniu robót WYKONAWCA zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm. ) wraz z obowiązującymi zarządzeniami i rozporządzeniami. 7.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8.Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 9.Oferta oraz Kosztorys Ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (z uwzględnieniem postanowień zawartych w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia ich odbioru. 11.Zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą Harmonogramu rzeczowo - finansowy- wg załącznika nr 10 do Siwz pod rygorem odrzucenia oferty. Uwaga: O ile w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp. )oznacza to, że wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków , kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w Siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego do rozwiązań zastosowanych w dokumentacji projektowej wykonawca na etapie składania oferty w przetargu zobowiązany jest do wskazania tych elementów, wobec których przyjął rozwiązania równoważne. Zastosowane rozwiązania równoważne wraz z danymi pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty. CPV główny przedmiot 45211350-7 roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych dodatkowe przedmioty: 45261210-9 wykonanie pokryć dachowych; 45321000-3 izolacja cieplna; 45262500-6 roboty murarskie i murowe; 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian; 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45442100-8 roboty malarskie; 45232410-9 roboty sanitarne; 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne; 45330000-9 roboty instalacyjne wod.-kan. i sanitarne; 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe; 45232460-4 roboty w zakresie nawierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach