Przetargi.pl
„Rewitalizacja miasta Paczków” – Rewitalizacja ulicy Miraszewskiego wraz z infrastrukturą rekreacyjną.

Gmina Paczków ogłasza przetarg

  • Adres: 48370 Paczków, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
    Rynek 1
    48370 Paczków, woj. opolskie
    tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
    REGON: 52937353321
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net,pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja miasta Paczków” – Rewitalizacja ulicy Miraszewskiego wraz z infrastrukturą rekreacyjną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” rewitalizacji ulicy Miraszewskiego w Paczkowie polegającej na przebudowie nawierzchni asfaltowo-betonowej, chodników, oświetlenia oraz małej architektury. Szczegółowy zakres robót zawiera m.in. wykonanie dokumentacji projektowej tj. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na realizację n/w zadań: 1) przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowej z odcinkami z kostki brukowej (granitowej) w zakresie wymiany nawierzchni wraz z podbudową na dz. nr 426/2 i 470 2) przebudowę chodników i parkingu o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej (granitowej) na ciągi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową na dz. nr 462/2 i 470 3) przebudowę ciągu pieszo – jezdnego z płyt betonowych (wielkowymiarowych) na ścieżkę pieszo – rowerową o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na dz. nr 470 4) budowę otwartej siłowni (montaż urządzeń dostępnych dla wszystkich osób bez ograniczeń wiekowych) na dz. nr 426/2 5) montaż elementów małej architektury w postaci siedzisk oraz koszy na odpady na dz. nr 426/2 i 470 6) wymianę istniejących latarni oraz montaż dodatkowych wraz z linią kablową zasilającą na dz. nr 426/2 i 470 7) montaż studzienek oraz przewodów kanalizacji deszczowej na dz. nr 470 8) wycinkę drzew oraz krzewów kolidujących z przebiegiem ścieżki pieszo – rowerowej na dz. nr 470 9) wykonanie zieleni niskiej w formie trawy 10) stworzenie toru rowerowego na dz. nr 469/2 11) utworzenie strefy rekreacyjnej na dz. nr 11/3 W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej X – Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Działanie 10.2 –Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji, nr umowy RPOP.10.02.00-16-0034/17-00. Zamawiający zapłaci wykonawcy:  w 2018 roku wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej oraz nie więcej niż 50% wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych,  w 2019 roku pozostałą część wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych. Płatności następować będą nie częściej niż raz na kwartał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30.000 złotych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 97 9588 0004 1720 0000 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) 3.a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 3.b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach