Przetargi.pl
„Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu”.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych pn. „Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu”, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych projektów. 1) Zakres robót budowlanych: a) Renaturalizacji linii brzegowej w części zachodniej i północnej zbiornika w tym: - rozbiórki elementów betonowych i żelbetowych zbiornika ( m.in. mury oporowe, wieża do skoków do wody, pale drewniane – pozostałości po pomoście), - wykonania nowych skarp z materiałów sypkich, naturalnych (piasek, pospółka), - wymiany piasku wzdłuż renaturalizowanej linii brzegowej w głąb do głębokości 1,0m wody, warstwą piasku gr.30 cm wraz z wybraniem podłoża z namułem wewnątrz zbiornika, - usunięcie dziko rosnących krzewów, - wykonanie remontu urządzeń melioracyjnych, oczyszczenie, usunięcie nieczystości ze studni na rowie odprowadzającym wodę do Rzeki Kościelna oraz remontu murków oporowych. - wykonanie wygrodzenia pionowego w sposób trwały siatką plastikową mocowaną do drewnianych pali pomostu widokowego. b) Remontu pompowni w tym: - rozbiórka i naprawa pokryć dachowych, - wykonanie obróbki blacharskiej , - docieplenie ścian, - wykonanie drzwi stalowych, - wykonanie posadzki betonowej, - malowanie ścian. c) Budowy pomostów rekreacyjnych i widokowych w tym: - wykonanie palowania z pali drewnianych z drewna modrzewiowego lub dębowego, pali o długości 6,6 m średnicy 0,25 m, - wybudowanie pomostu o długości łącznej 172,56 m liczoną w osi pomostu i sięgającego w głąb zbiornika około 45,0 m od linii brzegowej, ( szerokość użytkowa pomostów 3,0m a miejscami 5,0m, o nawierzchni drewnianej). - wykonanie balustrad drewnianych wysokości 1,10 m, - na wschodnim i zachodnim brzegu akwenu oraz po jego południowej stronie, wykonanie pięciu pomostów widokowych w konstrukcji drewnianej, - wykonanie ścianek szczelnych typu larsen. d) Odbudowy skarp na rowach melioracyjnych w tym: - umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi. e) Budowy utwardzonej ścieżki spacerowej w tym: - w technologii: beton asfaltowy gr.5 cm, podbudowa z mieszanki bazaltowej lub granitowej 0,31,5 mmgr.10 cm, warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=1,5 MPa – gr.15cm, zagęszczony grunt rodzimy, uzupełnienie do poziomu nawierzchni –15 cm warstwą humusu. - przebudowa utwardzeń wewnętrznych w powiązaniu do istniejących zjazdów na teren i wejść, - wykonanie nowego wejścia i wjazdu od ul. Reymonta i od strony Zajazdu u Rybiorza. f) Montaż elementów małej architektury w tym:. - zakup i montaż 29 sztuk ławek parkowych, - zakup i montaż 45 sztuk koszy na odpady, - zakup i montaż 40 sztuk stojaków na rowery, - zakup i montaż 6 sztuk tablic edukacyjnych, - zakup i montaż 20 sztuk gniazd lęgowych z karmnikami dla ptaków. g) Gospodarka drzewostanem obejmuje: - wycinkę 202 sztuk drzew, - karczowania 202 sztuk pni, - pocięcia pozyskanego drewna na odcinki o długości około 1 m i przygotowania go do transportu, - sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego drewna, udokumentowanych wpisem do Dziennika budowy, - przewiezienia drewna własnym transportem i na własny koszt do Schroniska Brata Alberta z siedzibą w Pępicach, - zabezpieczenie pozostałych drzew na czas budowy, - przedłożenia potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna do Schroniska, - uporządkowanie terenu po dokonanej wycince i karczowaniu pni, - wykonanie trawników dywanowych na powierzchni 14.936 m2, - nasadzenie 1.125 sztuk krzewów z gatunku ligustr jajolistny. 2) Wykonanie kompletu pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zbiornika wodnego i ciągu komunikacyjnego oraz elementów małej architektury, 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, pozwoleń na budowę, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak również wszelkie inne koszty, w tym w szczególności koszt zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty doprowadzenia i zużycia mediów do celów budowy, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzonych robót oraz projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem i późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii, koszty oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami wykonanych robót potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty utylizacji i wywozu materiałów z rozbiórki oraz czasowego ich składowania przed powtórnym wbudowaniem, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty ubezpieczenia budowy, itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Brzegu, nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Do oferty należy także dołączyć: 1) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach