Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
- Data zamieszczenia: 2015-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
ul. Wyczółkowskiego 15 15
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
REGON: 23002192300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa: spłata bezspornych zobowiązań (należności głównych wraz z odsetkami) SP ZOZ w Bogatyni w kwocie: : 2.754.502,35 zł (słownie: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt cztery tysiące pięćset dwa i 35/100 złotych) tytułem należności głównych oraz kwota odsetek ustawowych na dzień 27.02.2015 r. w wysokości 189.319,84 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dziewiętnaście 84/100 złotych) licząc daje kwotę łączną w wysokości 2.974.958,50 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset siedemdziesiąt cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt osiem i 50/100 złotych) w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja) na zasadach i w terminach określonych w załączniku nr 1A do oferty Wykonawcy. 3.2 Szczegóły zamówienia: 3.2.1 Okres finansowania: 108 miesięcy od daty uruchomienia spłaty wierzytelności. 3.2.2 Minimum roczna karencja spłaty należności głównej liczona od dnia zawarcia umowy. 3.2.3 Spłata pierwotnych wierzycieli wskazanych w załączniku do SIWZ w terminie do 27 lutego 2015 roku (przejęcie wierzytelności następuję w trybie art. 518 § 3 K.C. przy czym zapłata za wierzytelność musi nastąpić w terminie do 27 luty 2015 r.). Wykonawca przedstawi zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość zaspokojonych, lub nabytych i zapłaconych wierzytelności w dniu dokonania spłaty. 3.2.4 Sposób spłaty zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności oraz wynagrodzenie wykonawcy: a) zamawiający zwróci 100% kwot głównych zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności przez wykonawcę, których zapłata zostanie udokumentowana na podstawie potwierdzeń dokonania przelewu, lub oświadczeń wierzycieli, w 108 comiesięcznych ratach począwszy od dnia 31 marca 2015 r. zgodnie z harmonogramem spłat zamieszczonym na formularzu cenowym (zał. nr 1A) do SIWZ, b) wynagrodzenie wykonawcy: kwota główna zaspokojonych lub nabytych i zapłaconych wierzytelności w okresie rozłożenia na raty podlegać będzie oprocentowaniu wg. zmiennej stopy procentowej WIBOR 6 M od pozostałej do spłaty (malejącej) należności głównej plus marża. 3.2.5 Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty wierzytelności i nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. W powyższym przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie na 7 dni przed dokonaniem spłaty. 3.2.7 Zakaz cesji: Wykonawca nie może bez uprzedniej pisemnej zgody, o której mowa w art. 54 ust. 5 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 217 z późn. zm.) dokonać jakiejkolwiek czynności prawnej mającej na celu zmianę wierzyciela Zamawiającego w zakresie wierzytelności objętych niniejszym postępowaniem. Dotyczy to także zawarcia przez Wykonawcę umowy poręczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu O/Bogatynia na rachunek bankowy nr 87 8392 0004 3900 1906 2000 0090 (z adnotacją: Tytuł wpłaty Wadium w postępowaniu nr: ZP271-N1/01/ II /2015) lub w jednej z poniżej podanych form: 13.1 w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2 w gwarancjach bankowych, 13.3 w gwarancjach ubezpieczeniowych 13.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem Oryginał wadium przetargowego w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 29 lipca 2016 do 28 lipca 2019 roku
Dodano: 2016-06-23 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętej pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC..
Dodano: 2015-12-08 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.
Dodano: 2015-11-12 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY WLEŃ W WYSOKOŚCI 1.780.000,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Dodano: 2015-08-28 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
Dodano: 2015-03-11 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności
Dodano: 2015-03-06 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-01-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 05.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 04.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-04