Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. Ludwika Waryńskiego
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty nawierzchni bitumicznych przewiduje się wykonać w trzech częściach: Część 1: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej jezdni przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej pozyskanej z recyklera, przewidziano na powierzchni około 3.125,00 m2 , przy założeniu wbudowania mieszanki w ilości 0,13 Mg/m2. Część 2: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - bitumicznymi: AC 11 W, AC 11 S przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych. Przewidziano ułożenie mieszanki na powierzchni około 1320,00 m2, przy założeniu wbudowania warstwy wiążącej i ścieralnej o grubości 4 cm dla każdej z warstw. Część 3: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni przy zastosowaniu technologii sprysku lepiszczem i posypaniu kruszywem przy użyciu remontera, przewidziano na powierzchni około 28.700,00 m2, na jezdniach o nawierzchni bitumicznej, na drogach gruntowych wzmocnionych destruktem bitumicznym, tłuczniem kamiennym lub betonowym. Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonania remontu, i zostanie zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji, SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2 do SIWZ (specyfikacje techniczne). Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty związane z prowadzeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej oraz laboratoryjnej i dostawców materiałów budowlanych. Zgodnie z § 1 ust. 7 projektu umowy Wykonawca złoży w dniu zwarcia umowy oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej. Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Powyższy warunek dotyczy każdej części zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wygra więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych osób w różnych częściach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach