Przetargi.pl
Remont ul. Konopnickiej w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47303 Krapkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17
    47303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Konopnickiej w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont ul. Konopnickiej w Krapkowicach” stanowiących część zadania pn: „Remont drogi gminnej w ciągu ulicy Konopnickiej i Limanowskiego w Krapkowicach” dla którego Zamawiający opracował dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie remontu drogi gminnej ul. Konopnickiej na odcinku od km 0+0,006 do km 0+136,10 (od ul. Prudnickiej do ul. Krasińskiego) w Krapkowicach. Na wskazanym odcinku należy wykonać: a) remont istniejących chodników z wykorzystaniem istniejących płyt z betonu płukanego oraz uzupełniająco z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z wymianą podbudowy, b) remont istniejących zjazdów z wykorzystaniem istniejącej kostki granitowej oraz uzupełniająco z kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z wymianą podbudowy, c) regulację istniejących krawężników kamiennych z ułożeniem ich na ławie betonowej oraz wymianę istniejących krawężników betonowych na nowe krawężniki betonowe na ławie betonowej, d) wykonanie ścieków przykrawężnikowych o szer. 20 cm z bloczków betonowych o wym. 20x10x8 cm ułożonych na ławie betonowej, e) remont istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej poprzez jej sfrezowanie i wykonanie nakładki mineralno-bitumicznej, f) regulację istniejących studzienek i zaworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ w zakresie remontu drogi gminnej ul. Konopnickiej na odcinku od km 0+0,006 do km 0+136,10 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, Bank Spółdzielczy w Krapkowicach, nr rachunku 66 8884 0004 2001 0000 7777 0002 z dopiskiem „wadium-postępowanie przetargowe: „Remont ul. Konopnickiej w Krapkowicach” 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Wydziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach przy ul. 3 Maja 17, parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty żądane wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach