Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63800 Gostyń, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2
63800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
REGON: 52573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: demontaż istniejącego pokrycia z eternitu i utylizacja, montaż nowego pokrycia dachowego, montaż nowych zwodów piorunochronnych, wymiana zewnętrznej stolarki okiennej z parapetami wewnętrznymi wraz z obróbka wnęk okiennych – naprawieniem i odmalowaniem uszkodzonych powierzchni. Pozostałe prace będą wykonywane w następnych etapach inwestycji. Dodatkowe informacje: Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace należy wykonać zgodnie z treścią SIWZ, dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem -kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić koszty zabezpieczenia zaplecza budowy, dostawy prądu, wody oraz uwzględnić w kalkulacji wszelki sprzęt budowlany jak i zabezpieczający tj. np.: rusztowania, siatki zabezpieczające do rusztowań, podnośniki, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie trenu przed ingerencją osób niepowołanych. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, na który składa się: dokumentacja powykonawcza, atesty na materiały i prefabrykaty, protokoły odbioru robót, wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń jeżeli takowe są wymagane przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określone w przepisach i normach. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 – letniego okresu gwarancji/rękojmi. Technologia wykonania prac: Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały (jeżeli jest wymagane przepisami prawa) muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji, czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim związane jest to z przedmiotem zamówienia. Teren okoliczny oraz ruch pieszy, dojścia do budynku należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie.: robót dekarskich, demontażowych, i montażowych stolarki zewnętrznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-03-05 - Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-01-05 - Wymiana pokrycia dachowego na nowe wraz z termomodernizacją dachu na budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Michała Drzymały w Brzostowie
Dodano: 2023-08-09 - Wykonanie robót budowlanych i instalacji CWU z wykorzystaniem instalacji solarnej w budynkach Centrum
Dodano: 2023-08-08 - Remont szatni w Kraszewicach (etap I)
Dodano: 2023-07-21 - REMONT CZĘŚCI DACHU BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE 2981 W ŚREMIE
Dodano: 2023-07-21 - Remont dachu wraz z remontem kominów wentylacyjnych budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20 października 16
Dodano: 2022-11-02 - Wymiana dachu w budynku H oraz wymiana okien na I piętrze budynku H wraz z pracami towarzyszącymi w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2022-08-24 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2021-04-22 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2020-12-31