Przetargi.pl
Remont poboczy w ciągu drogi powiatowej nr 1419F na odcinku Lubiszyn - Gajewo

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7330400, 95 7330438 , fax. 95 7330401
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7330400, 95 7330438, fax. 95 7330401
    REGON: 210967314
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl www.bip.powiatgorzowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont poboczy w ciągu drogi powiatowej nr 1419F na odcinku Lubiszyn - Gajewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (zadania) pn.: Remont poboczy w ciągu drogi powiatowej nr 1419F na odcinku Lubiszyn - Gajewo. Odcinek drogi na którym zostaną wyremontowane pobocza po obu stronach jezdni ma długość 0,56 km i znajduje się w ciągu drogi powiatowej nr 1419F na działce nr 748 w miejscowości Lubiszyn. Droga znajduję się w gminie Lubiszyn w Powiecie Gorzowskim. Obecnie droga posiada jezdnię o szerokości 3,94m do 4,45m o nawierzchni utwardzonej warstwą ścieralną bitumiczną oraz pobocza nieutwardzone szerokości 1,0m do 1,2m w złym stanie technicznym. Parametry dla odcinka drogi objętego zamówieniem: - szerokość jezdni istniejącej 3,94-4,45 m (bez zmian) - szerokość poboczy – 1,00 m Konstrukcję poboczy należy wykonać w następującej technologii: - wykonanie korytowania na głębokość do 25 cm, - wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem Rm= 1,5÷2,5 MPa grubości 10 cm, - ułożenie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm o uziarnieniu 0/31,5 mm. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach załączonych do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 8372 0008 0000 2437 2000 0005. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie w siedzibie Zamawiającego lub złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Potwierdzenie wpłaty wadium. II. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Powyższe oświadczenie składane jest niezwłocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcę wiedzy o pozostałych wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, może zażądać od Wykonawcy także innych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną