Przetargi.pl
Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
    REGON: 87113275000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia planuje się wykonanie nakładek asfaltowych na odcinkach dróg powiatowych: - nr 1363C Kłódka - Dąbrówka Królewska w miejscowości Kłódka - odcinek o długości 270 m w km 0+355 - 0+625 - nr 1371C Szynwałd - Stare Błonowo w miejscowości Stare Błonowo - odcinek o długości 500 m w km 6+163 - 6+663 - nr 1384C Pokrzywno - Orle - Słup w miejscowości Orle - odcinek o długości 500 m w km 9+890 - 10+390 - nr 1391C Lisnowo - Partęczyny - Wielka Tymawa w miejscowości Lisnowo - odcinek o długości 270 m w km 0+955 - 1+225 - nr 1418C Zielnowo - Gawłowice w miejscowości Zielnowo - odcinek o długości 590 m w km 0+330 - 0+920 - nr 1622C Chełmno - Sztynwag w miejscowości Gogolin - odcinek o długości 270 m w km 14+671 - 14+941 2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających w szczególności na: - ułożeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego, - ścince i utwardzeniu poboczy - wykonaniu zjazdów do nieruchomości 3. Prace związane z wykonaniem nakładek odbywać się będą przy zachowaniu ruchu kołowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia w ramach zamówienia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - urządzi teren prac, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego, - oznakuje i zabezpieczy teren prac 6. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 53 9500 0008 0007 1794 2000 0005, z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach