Przetargi.pl
Remont obiektów mostowych na terenie RDW Biała Podlaska Zadanie Nr 1: Remont wiaduktu w m. Kukuryki (dr. woj. nr 698 w km 94+839) Zadanie Nr 2: Remont przepustu w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) oraz mostów w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936 oraz w km 1+820)

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów mostowych na terenie RDW Biała Podlaska Zadanie Nr 1: Remont wiaduktu w m. Kukuryki (dr. woj. nr 698 w km 94+839) Zadanie Nr 2: Remont przepustu w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) oraz mostów w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936 oraz w km 1+820)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: Remont obiektów mostowych na terenie RDW Biała Podlaska Zadanie Nr 1: Remont wiaduktu w m. Kukuryki (dr. woj. nr 698 w km 94+839) Zadanie Nr 2: Remont przepustu w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) oraz mostów w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936 oraz w km 1+820) Kod CPV: 45221111-3 roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45221121-6 roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót remontowych na poniższych obiektach: Zadanie Nr 1: Remont wiaduktu w m. Kukuryki (dr. woj. nr 698 w km 94+839) - oczyszczenie wiaduktu z zanieczyszczeń (jezdnia, chodnik, filary, przyczółki) - czyszczenie mechaniczne i wodą pod ciśnieniem - góra obiektu - demontaż barier sprężystych jednostronnych z odwozem materiału na OD w Janowie Podlaskim- 370,00 m - transport nowych prowadnic z OD Janów Podlaski na budowę 8,88 t - montaż barier sprężystych jednostronnych - 370,00 m - wymiana podkładu drewnianego chodnika wraz z wymianą poprzeczek na deski impregnowane ciśnieniowo -zagospodarowanie i utylizacja materiału z rozbiórki przez Wykonawcę - 168,84 m2 - czyszczenie strumieniowo ścierne stalowego krawężnika od jezdni oraz gzymsu zewnętrznego przy pomoście, poprzeczek pod pomostem chodnika, konstrukcji wsporczej bariery energochłonnej i poręczy mostowej - 289,39 m2 - czyszczenie strumieniowo ścierne poręczy mostowej - 10,21 m2 - malowanie konstrukcji pełnościennych farbami do gruntowania - 289,39 m2 - malowanie konstrukcji szkieletowych farbami do gruntowania - 289,39 m2 - malowanie konstrukcji pełnościennych farbami nawierzchniowymi i emaliami epoksydowymi - 443,22 m2 - malowanie konstrukcji szkieletowych farbami nawierzchniowymi i emaliami epoksydowymi - 204,16 m2 Zadanie Nr 2: Remont przepustu w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) oraz mostów w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936 oraz w km 1+820) Teren OD w Janowie Podlaskim: Przepust w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) - remont ścianek czołowych przepustów - 2,40 m3 - uzupełnienie ubytków w konstrukcji betonowej przepustu zaprawami PPC - 0,05 m3 - remont uszkodzonej bariery energochłonnej - 28 mb Teren OD w Łukowie: Most w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936): - rozbiórka istniejącej poręczy mostowej wraz z odwozem materiału na OD w Łukowie - 0,80 t - wykonanie bariero-poręczy sztywnej typ BSP-160/1 o parametrach N1, W1,A - 20,0 m - oczyszczenie belek podporęczowych - 17,00 m2 - uzupełnienie ubytków w konstrukcji betonowej przepustu zaprawami PPC - 0,17 m3 - remont utwardzenia stożków i skarp z płyt drogowych betonowych sześciokątnych - 18,00 m2 - remont dojścia do kładek - przestawienie obrzeży betonowych - 22,40 m - remont dojścia do kładek - remont chodników z kostki brukowej betonowej - 12,80 Most w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 1+820): - wykonanie umocnienia brzegu rzeki - 8,0 m - remont utwardzenia przestrzeni pod mostem z płyt drogowych betonowych sześciokątnych - 72,00 m2 - rozbiórka istniejących ścieków drogowych skarpowych - 10,0m - ułożenie ścieków drogowych skarpowych - 10,0 m - rozbiórka krawężników betonowych wraz z ławą betonową - 34,0 m - remont dojścia do mostu - ustawienie krawężnika betonowego - 34,0 m - remont dojścia do mostu - przestawienie obrzeży betonowych - 33,50 m - remont dojścia do mostu - remont chodnika z płyt betonowych - 57,10 m2 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej oraz SST nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie dokumentacji technicznej oraz ST. 4.Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją techniczną w terminie umownym. 5.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. 10.Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 11.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiOR, dokumentacji technicznej i wykonawczym, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika E, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. 12.Roboty należy prowadzić zgodnie z zaleceniami nadzoru inspektora oraz przestrzegać przepisów BHP. 13.Wywóz materiałów (poręcze mostowe, bariery energochłonne) z rozbiórki i składowanie na terenie Obwodów Drogowych w Janowie Podlaskim oraz Łukowie. Pozostałe materiały Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 3. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne , konsorcja), treść gwarancji w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielony okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach