Przetargi.pl
Remont niecki basenowej polegający na wymianie folii basenowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi i insalacyjnymi

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Stanisława Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 429 27 53 , fax. 0-87 429 27 53
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Stanisława Moniuszki 5
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 429 27 53, fax. 0-87 429 27 53
    REGON: 51083554300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont niecki basenowej polegający na wymianie folii basenowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi i insalacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych: - demontaż drabinek, - demontaż zużytej folii basenowej (dno i ściany niecki basenu, koryta przelewowe, murki nawrotowe), - demontaż okładziny plaży z płytek ceramicznych (3 rzędy płytek poza dylatację), - demontaż otwartych korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - demontaż okładziny murków (startowego i nawrotowego) z płytek ceramicznych, - przygotowanie nawierzchni niecki, plaży i murków do wykonania izolacji (uzupełnienie ubytków, szczelin, pęknięć, wyrównanie i zagruntowanie), - wykonanie powłokowej, elastycznej izolacji przeciw wodnej, - montaż drabinek ze stali nierdzewnej (z mocowaniem jak dotychczas w nawierzchni plaży i dodatkowo do ścian basenu), - założenie włókniny, - założenie folii basenowej, - uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi na masę uszczelniającą, - założenie nowych (otwartych) korytek odwadniających wzdłuż krawędzi basenu, - wykonanie okładziny z płytek ceramicznych plaży i murków, - montaż dysz napływowych.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2)Oświadczenie i dokumenty wymienione w SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4)Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w SIWZ. Dokument określony w SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach