Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
- Data zamieszczenia: 2017-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28A
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
REGON: 52698900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ul. Spokojnej w Krośnie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach remontu przewiduje się: - roboty pomiarowe i inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl., - rozebranie krawężników: kamiennych i betonowych – 480 m, - wywóz gruzu – 29 m3, - krawężniki wraz z wykonaniem ław betonowych 15x30 wraz z plantowaniem i humusowaniem pobocza przy krawężniku – 480 m, - chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm, przebrukowanie istniejącego chodnika wraz z uzupełnieniem podbudowy – 210 m2, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm wraz z plantowaniem i humusowaniem pobocza przy obrzeżu – 100 m, - chodniki z kostki brukowej, regulacja wysokościowa zjazdów z kostki lub uzupełnienie nawierzchni zjazdów betonem gr 6 cm – 30 m2, - mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno – 1490 m2, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne oraz studnie rewizyjne – 20 szt, - oczyszczanie i skropienie nawierzchni asfaltem – 2980 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną – 112 t, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), gr. 5 cm – 1490 m2, W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, objętymi przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w niniejszej umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2024 roku”
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie
Dodano: 2024-04-12 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SIENIAWA W M. DYBKÓW, WYLEWA I CZERCE
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej nr G 108455 R Grzegorzówka - Zabratówka w m. Grzegorzówka w km 0+342 – 1+340
Dodano: 2024-03-11 - Remonty nawierzchni bitumicznych dróg w 2024 roku na terenie miasta Krosna
Dodano: 2024-03-11 - Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-06 - Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja infrastruktury "Elektryka" oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka” – II etap
Dodano: 2024-02-16 - Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2022 roku z podziałem na dwie części – pakiety”– powtórzenie zamówienia dla Pakietu nr 2
Dodano: 2023-11-08 - „Remont drogi powiatowej 2067R Hucisko Nienadowskie - Dubiecko - Sielnica km 9+034 -15+234”
Dodano: 2023-10-13