Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl>> Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn >> Aktualne >> Nazwa zamówienia 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 6. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 7. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni asfaltowych dróg na terenie miasta Kwidzyna, szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonej dokumentacji technicznej. Zakres robót i termin ich realizacji będzie każdorazowo określany zleceniem w formie pisemnej. W ramach remontów nawierzchni asfaltowych wykonywane będą, w miarę potrzeb następujące czynności: Lp. Zadanie Szacunkowa ilość [1] [2] [3] 1 Remont nawierzchni masą asfaltową 20 000,00 m2 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr.4 cm 10 000,00 m2 3 Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu gr. 4cm 10 000,00 m2 4 wykonanie warstwy podbudowy z asfaltobetonu gr 4 cm 10 000,00 m2 5 Oczyszczenie i skropienie powierzchni emulsją asfaltową 10 000,00 m2 6 Wykonanie podbudowy betonowej gr.15 cm 5 000,00 m2 7 Wykonanie podbudowy z tłucznia gr.15 cm 5 000,00 m2 8 Za każde następne 8 cm grubości podbudowy tłuczniowej 2 500,00 m2 9 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm 5 000,00 m2 10 Korytowanie wraz z wywózką ziemi na głębokość 10 cm 5 000,00 m2 11 Frezowanie nawierzchni bitumicznej 15 000,00 m2 12 Wywóz i wbudowanie destruktu bitumicznego na drodze wskazanej przez Zamawiającego 15 000,00 m2 13 Za regulację wysokości krawężników istniejących 500,00 mb 14 Wbudowanie nowych krawężników betonowych o wym 15x30 1 500,00 mb 15 Wbudowanie nowych krawężników kamiennych o wym 15x30 1 500,00 mb 16 Regulacja wysokości kratek deszczowych i studni 100 szt. 17 Rozbiórka, wywóz warstwy z betonu gr.20cm 100 m2 Wartość zamówienia może znacząco zmaleć w zależności od potrzeb remontowych. Rozliczenie za poszczególne przedmioty odbioru będzie się odbywało fakturami przejściowymi a wykonanie robót objętych fakturą zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, wystawianymi za poszczególne etapy wykonanych robót, stosownie do udzielonego zlecenia. Roboty remontowe awaryjne (zdaniem zamawiającego stanowiące zagrożenie dla uczestników ruchu) muszą być prowadzone niezwłocznie, jednak rozpoczęcie robót musi nastąpić nie później niż w czasie 24 godz. od zgłoszenia a zakończenie robót w ciągu następnych 24 godz. Termin liczy się od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy. Zgłoszenie przez Zamawiającego będzie przekazywane telefonicznie potwierdzone w formie pisemnej (faksem). Termin musi być dotrzymany niezależnie od warunków atmosferycznych. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach