Gmina Świerklany ogłasza przetarg
- Adres: 44264 Jankowice, ul. Świerklańska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 327 500 , fax. 324 327 509
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
ul. Świerklańska 54
44264 Jankowice, woj. śląskie
tel. 324 327 500, fax. 324 327 509
REGON: 27625900800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji wod.-kan. w obiektach gminnych. Część 3 - Remont instalacji wod.-kan. w budynku OSP Jankowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wod.-kan. w segmencie II w budynku OSP Jankowice położonym przy ul. Kościelnej 19 w (44-264) Jankowicach. 3.3. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp. 3.4. Zakres robót obejmuje: 3.4.1. W ramach ww. remontu należy wykonać całkowitą wymianę instalacji wodociągowej w zakresie wody zimnej. Dodatkowo należy wykonać instalację centralnej wody ciepłej i wody ciepłej cyrkulacyjnej. Instalacje te zasilane będą z istniejącego lokalnego centralnego podgrzewacza c.w.u. zlokalizowanego w piwnicy. W zakresie robót instalacji wodociągowej należy wykonać zabezpieczenie istniejącej instalacji hydrantowej przed niepożądanym wypływem wody z instalacji socjalno-bytowej w przypadku pożaru. W trakcie wymiany instalacji jw. należy dokonać remontu sanitariatu na piętrze. 3.4.2. Poszczególne roboty polegały będą na: a) instalacja wodociągowa: zabudowa wodomierza objętościowego Ø32 sprzężonego z istniejącym wodomierzem głównym demontaże istniejących rurociągów stalowych ocynkowanych – ok. 170,00 m demontaż i ponowny montaż istniejącego bojlera wraz z armaturą, podejściami, pompami itp. – 1 kpl. doprowadzenie rur zimnej wody PP-R Ø20x2,8-6,9 do wszystkich baterii i zaworów czerpalnych – ok. 138,00 m doprowadzenie rur ciepłej wody i cyrkulacji PP-R Ø20x2,8-6,9 do wszystkich baterii i zaworów czerpalnych – ok. 190,00 m wymiana baterii umywalkowych na nowe 14 szt. ( w ty. 8 szt. bateria kliniczna) wymiana baterii zlewozmywakowych na nowe 6 szt. b) zabezpieczenie instalacji hydrantowej: zabudowa zaworu elektromagnetycznego EV220B Ø 40mm zabudowa cewki elektromagnetycznej 230V, 50Hz, 10W zabudowa układu ręcznego otwierania do zaworu EV220B Ø 40mm c) kanalizacja sanitarna: demontaż istniejących rurociągów PCW – ok. 75,00 m demontaż istniejących ustępów - 7 kpl. demontaż istniejących umywalek – 15 kpl. demontaż istniejących zlewozmywaków – 6 kpl. montaż rurociągów PVC lub PP Ø 50-110 mm – ok. 122,00 m montaż nowych ustępów typu kompakt – 7 kpl. (w tym 1 dla niepełnosprawnych) montaż nowych umywalek - 15 kpl. (w tym 1 dla niepełnosprawnych) montaż nowych zlewozmywaków – 6 szt. d) remont sanitariatu na piętrze: rozebranie istniejących ścianek z cegły (demontaż kabin wraz ze stolarką) skucia istniejących posadzek ułożenie nadproży prefabrykowanych uzupełnienia tynków ułożenie posadzki z płytek o wymiarach 30x30 cm – 7,40 m2 montaż systemowych ścianek kabin WC z laminatu HPL – 6,4 m2 montaż 2 kpl. opraw oświetleniowych świetlówkowych – 2 kpl. e) roboty budowlane towarzyszące: wykucia bruzd pod demontaże wykucia bruzd pod nową instalację wodną przebicia i przekucia ścian i stropów dokonanie napraw ścian i posadzek po demontażach i przekuciach (zamurowania, zatynkowania, uzupełnienia warstw posadzek, zabudowa nowych płyt g-k sufitów, malowanie pomieszczeń) 3.4.3. Uwaga: a) z uwagi na konieczność dokonania przez PGG Sp. z o.o. Oddział KWK ROW remontu części ścian, sufitów i posadzek w obiekcie w ramach usuwania szkód górniczych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części robót wykończeniowych. Każdorazowo o rezygnacji z ww. robót Wykonawca zostanie powiadomiony z wyprzedzeniem, b) Wykonawca powinien skalkulować w kosztach ogólnych wywóz i utylizację zdemontowanych: rurociągów, armatury i urządzeń sanitarnych, c) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z użytkownikami: sposobu rozliczenia za media, udostępnienia pomieszczeń dla celów realizacji robót oraz zorganizowania ewentualnego zaplecza socjalnego dla pracowników itp., d) godziny prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest ustalić z użytkownikami obiektu. Należy wziąć pod uwagę możliwość prowadzenia części prac szczególnie uciążliwych w godzinach popołudniowych (po godz. 16.oo) – w zależności od ustaleń z użytkownikami, e) użytkownikami obiektu są: Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Świerklanach, NZOZ Świerklany, Poczta Polska S.A. Wykonawcy wybranemu w wyniku postępowania zostaną udostępnione dane kontaktowe użytkowników. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.5.3. istotnych postanowieniach umowy. 3.6. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.6.1. ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 ze zm.), 3.6.2. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 ze zm.), 3.6.3. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.13.1. załącznik nr 1 – Formularz Oferty; 10.13.2. załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. wykluczenia; 10.13.3. załącznik nr 3 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. warunków udziału; 10.13.4. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy); 10.13.5. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 10.13.6. załącznik nr 4 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej (jeśli dotyczy); 10.13.7. załącznik nr 5 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności zawodowej (jeśli dotyczy); 10.13.8. kosztorys ofertowy uproszczony
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-02-23 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2024-02-13 - „Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3”
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
Dodano: 2023-11-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Karchowicach - etap III
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2023-10-26 - Modernizacja instalacji wewnętrznych w lokalach mieszkalnych Domu Aktora Teatru Rozrywki przy ul. Szczecińskiej 10 w Chorzowie
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego budynku mieszkalno-użytkowego w Knurowie przy ul. Stanisława Staszica 1
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej holu, klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń w budynku Wydziału IŚiE przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.30.2023.HP
Dodano: 2023-09-04 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-08-22