Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku OSP Bolesław

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32329 Bolesław, ul. Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58
    32329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku OSP Bolesław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku OSP Bolesław Zamówienia obejmuje wykonanie elementów robót jak niżej: 1) Prace demontażowe 2) Montaż kanałów instalacyjnych DLP 3) Oświetlenie i siła 4) Oprawy oświetleniowe 5) Pomiary instalacji wewnętrznej 6) Instalacja odgromowa i wyrównawcza 7) Okablowanie 8) Okablowanie strukturalne Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z remontem instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku OSP w Bolesławiu przy ulicy Głównej 30. Istniejąca instalacja elektryczna przeznaczona jest do demontażu wraz z rozdzielnicami elektrycznymi, oprawami oświetlenia i osprzętem elektrycznym. Zasilanie budynku pozostaje bez zmian. Na budynku przy wejściu głównym zlokalizowane są dwa układy pomiarowe. Założono wykonanie nowej instalacji od układów pomiarowych. W budynku należy wykonać instalację oświetlenia podstawowego z zastosowaniem energooszczędnych źródeł światła. Do wykonania jest instalacja oświetlenia awaryjnego z autonomicznymi źródłami zasilania oraz instalacja oświetlenia ewakuacyjnego. W budynku należy wykonać instalację gniazd wtykowych. Realizowana instalacja winna posiadać urządzenia zapewniające jej bezpieczną pracę i eksploatację. Jako ochronę zewnętrzną od przepięć atmosferycznych należy wykonać instalację ochrony odgromowej. W budynku wykonać system okablowania strukturalnego dla zapewnienia prawidłowego użytkowania sieci teleinformatycznej. Po zakończeniu robót instalacyjnych wykonać pomiary i próby, z których należy sporządzić protokoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł w formie zgodnej z art.45. ust. 6 Pzp, tj: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), d)w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Bolesław, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: „Wadium – Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku OSP Bolesław” 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju 5A w Urzędzie Gminy Bolesław (kasa) lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie.6.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym. (Załącznik nr 1a) 2.Kosztorys Ofertowy (uproszczony) sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z załączonym przedmiarem robót – Załącznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa - zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym).3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 w tym:- oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy),.4.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3, 5.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców (zawarte w druku oferty) 6.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.b.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 7.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1:W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.UWAGA 2:Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust.2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach