Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 220 przy ulicy Walewskiej 7 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 220 przy ulicy Walewskiej 7 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 220 przy ul. Walewskiej 7. Zakres prac budowlanych: - zasilanie podstawowe, - nowy układ pomiarowy, - RG, - instalacje gniazd 230V, - instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego oraz kierunkowego, - instalacje ochrony przeciw-przepięciowej, - instalacja logiczna – okablowanie strukturalne, - instalacja telefoniczna, - instalacja dzwonkowa, - instalacja domofonowa. Do prac towarzyszących związanych z budową instalacji elektrycznych należą: - wykonanie przejść dla przewodów przez ściany i stropy, - wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpożarowych w ścianach i stropach o odporności ogniowej tych elementów, - montaż konstrukcji wsporczych (korytka kablowe), - prace budowlane związane z robotami elektrycznymi, - zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg, - wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac, - po zakończeniu prac wniesienie wyposażenia i mebli, - oczyszczenie terenu placówki każdorazowo (codziennie) po zakończeniu prac, - umycie podłóg i otworów po zakończeniu prac, przed odbiorem prac. Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy powinny być nowe (nieużywane). UWAGA Placówka w miesiącu lipcu przez 2 tygodnie będzie prowadziła zajęcia z „Lata w mieście”. Fakt ten nie będzie uwzględniony przez Zamawiającego jako powód przesunięcia umownego terminu zakończenia robót. Wykonawca robót musi uzyskać zwiększenie przydziału mocy (dotychczasowe 35kW), zgodnie z wymaganiami w dokumentacji projektowej . Wykonawca robót musi uzyskać, jeżeli będzie konieczne, wzór umowy przyłączeniowej z innogy Stoen Operator Sp. z o.o. i dostarczyć ją Zamawiającemu do zawarcia. Wykonawca musi uzgodnić w innogy Stoen Operator Sp. z o.o. nowy układ pomiarowy i jego nową lokalizację w miejscu łatwo dostępnym, na zewnątrz budynku przedszkola. Wszystkie materiały (w szczególności oprawy) po dostarczeniu na plac budowy, przed montażem, zostaną sprawdzone przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków SIWZ oraz przedłożonych certyfikatów i kart katalogowych. Karty katalogowe zaoferowanych materiałów, a w szczególności opraw oświetleniowych LED muszą być dostępne na stronie internetowej producenta. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 9 i 10 do niniejszej SIWZ. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji), w tym wykonujących: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, wykończeniowe wewnętrzne (malowanie), instalatorskie – (elektryczne w zakresie instalacji objętych zamówieniem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w pkt 6 SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załączniki nr 9 i 10 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 6. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach