Przetargi.pl
Remont instalacji c.o. w całym budynku i węzła cieplnego oraz remont sanitariatów w poziomie piwnic w budynku zespołu Szkół Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji c.o. w całym budynku i węzła cieplnego oraz remont sanitariatów w poziomie piwnic w budynku zespołu Szkół Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont instalacji c.o. w całym budynku i węzła cieplnego oraz remont sanitariatów w poziomie piwnic w budynku zespołu Szkół Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych. Zakres robót budowlanych obejmuje:  wymiana instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 wraz z robotami poinstalacyjnymi zgodnie z dokumentacją projektową: „Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi i malowaniem pomieszczeń w całym budynku”, bez malowania pomieszczeń w całym budynku,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla powyżej wymienionego projektu - branża sanitarna i budowlana, bez malowania pomieszczeń w całym budynku,  modernizacja węzła cieplnego w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową: branża sanitarna (technologia i automatyka węzła cieplnego), branża budowlana, branża elektryczna,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla powyżej wymienionych projektów – branża sanitarna, budowlana, elektryczna;  demontaż istniejącej instalacji i urządzeń, wyniesienie z budynku, załadunek i wywóz złomu do punktu skupu;  remont pomieszczeń sanitarnych w piwnicach budynku: toaleta z pomieszczeniem gospodarczym (pomieszczenie szatniarki) oraz przebieralnie damska i męska z natryskami i WC w zakresie branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej – zgodnie z dokumentacją projektową: „Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73”: Tom I „Architektura i konstrukcja”- opis techniczny, rys. nr. B-2, B-5, B-6, B-7, B-8, B-9; Tom II „Sanitarna” – opis technicznych, rys. S-1, S-5, S-6, S-9, S-10 w zakresie obejmujący remontowane pomieszczenia – wymiana odcinków poziomów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji przebiegających przez pomieszczenia przebieralni i natrysków, WC wraz z podejściami do pionów wodnych W1, W3, W4 i z przejściem przez strop nad piwnicą, podłączenie do istniejących poziomów wodnych (PP DN75 L=5m, DN63 mm PP STABI L=5m, DN16mm PP STABI L=5m) z zaworami odcinającymi, podejścia do pionów W2 (rys. S-9), wymiana w świetle kondygnacji piwnicy pionów kanalizacyjnych K1, K5, K6, K7, K8, wraz z przejściem przez strop nad piwnicą (rys. S-10), oraz poziomów kanalizacyjnych pod posadzkowych z rewizjami DN 160 szt. 2 i zasuwami burzowymi DN160 szt. 2,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla powyżej wymienionych projektów - branża budowlana, sanitarna;  remont instalacji elektrycznej w pomieszczenia remontowanych w piwnicach budynku: toaleta z pomieszczeniem gospodarczym (pomieszczenie szatniarki) oraz przebieralnie damska i męska z natryskami i WC zgodnie z dokumentacją projektową: „Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznej w budynku ZS nr 73” opis techniczny, rys. nr E02, E03, E11, E12, E13, E14, E15, T01;  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla powyżej wymienionego projektu - branża elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określa: 1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2a do SIWZ), 2) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 2c do SIWZ), w tym: • Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi i malowaniem pomieszczeń w całym budynku – branża sanitarna, budowlana • Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji węzła cieplnego – branża budowlana • Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji węzła cieplnego – technologia i automatyka – branża sanitarna • Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji węzła cieplnego – instalacje elektryczne – branża elektryczna, • Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - Tom I „Architektura i konstrukcja” • Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - Tom II „Sanitarna” • Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznej dla budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - (załącznik nr 2b do SIWZ), obejmująca: • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany instalacji centralnego ogrzewania – branża sanitarna • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – malowanie pomieszczeń, roboty stolarskie i ślusarskie, roboty tynkarskie – branża budowlana • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji węzła cieplnego – technologia i automatyka – branża sanitarna • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji węzła cieplnego – instalacje elektryczne – branża elektryczna, • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji węzła cieplnego – branża budowlana • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie – branża budowlana • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie – branża sanitarna • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu instalacji elektrycznej dla budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie 4) Wzór umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że: • Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - Tom I „Architektura i konstrukcja” oraz Tom II „Sanitarna” oraz odpowiednie Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej i sanitarnej • Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznej dla budynku ZS nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie oraz odpowiednia Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży elektrycznej do opisu przedmiotu zamówienia służy jedynie część dotycząca prac remontowych w pomieszczeniach sanitarnych w piwnicach: toaleta z pomieszczeniem gospodarczym (pomieszczenie szatniarki) oraz przebieralnie damska i męska z natryskami i WC • Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi i malowaniem pomieszczeń w całym budynku – branża sanitarna, budowlana oraz odpowiednie Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej i sanitarnej zakres przedmiotu zamówienia nie uwzględnia malowania pomieszczeń w całym budynku 5) PRZEDMIARY: Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiary robót do ww. dokumentacji jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ) 2.Wymagania w zakresie gwarancji i rękojmi Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 3. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: • opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz • we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1) potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach