Przetargi.pl
Remont i przebudowa siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - etap III

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót podstawowych obejmuje m.in.: W zakres etapu III dla zamówienia podstawowego wchodzą roboty na poziomie piwnic (segment 1 i 2). Efektem rzeczowym po zakończeniu etapu III będzie wykończony poziom piwnic oraz zakończone roboty drogowe polegające na: wykonaniu wewnętrznej drogi dojazdowej z kostki betonowej od strony wschodniej i przełożenie istniejącej kostki betonowej w ciągu dojazdowym od odwodnienia liniowego do ulicy. Zakres ten obejmuje: -tynkowanie istniejących ścian w seg. 1 tynkiem renowacyjnym WTA, -tynkowanie istniejących ścian w seg. 2 tynkiem cem.- wap. z dodatkiem napowietrzającym Ceresit CO84 lub równoważnym, gr. tynku większa od 2 cm, -tynkowanie sufitów 2 tynkiem cem.- wap. z dodatkiem napowietrzającym Ceresit CO84 lub równoważnym, gr. tynku większa od 2 cm, -izolacje przeciwwilgociowe i cieplne wraz z wykonaniem posadzki betonowej, -licowanie ścian płytkami, -wykonanie posadzki z: wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek gresowych, żywic epoksydowych, -wykonanie schodów betonowych, -osadzenie drzwiczek rewizyjnych w przewodach kominowych, -frezowanie przewodów kominowych w seg. 1, -malowanie ścian i sufitów farbami silikatowymi, -wykonanie ścianek murowanych oraz zamurowanie otworów, w tym otworu w pom. nr -1.20, w którym zlokalizowany jest wyłącznik prądu elektr., który należy zdemontować wraz z linią zasilającą. -demontaż drzwi zewn. i osadzenie stolarki drzwiowej oraz przełożenie okna o wym. 100/115cm pomiędzy otworami okiennymi, -osadzenie wycieraczek do obuwia, -wykonanie instalacji c.o. -wykonanie instalacji wod-kan. i p.poż. -wykonanie instalacji wentylacji, -wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, -dostawę i montaż logo POLICJA na elewacji frontowej, -wykonanie wewnętrznej drogi dojazdowej wraz z przełożeniem części kostki brukowej, 2.Opis stanu istniejącego poziomu piwnic: -ścianki działowe zdemontowane, -tynki ścian i sufitów skute, -zamurowane otwory drzwiowe i okienne (pozostawiono otwór drzwiowy jako technologiczny od str. pom. -1.38 oraz otwór okienny pomiędzy pom. -1.38 i -1.34 dla przebiegu kanałów wentyl. mechanicznej. Otwory do zamurowania. -nadproża w ścianach istniejących wykonane, -podkłady betonowe wykonane, -schody betonowe do piwnicy wykonane (bez wycieraczki), -instalacja elektryczna prowizorycznie podwieszona, -instalacja centralnego ogrzewania istniejąca, -instalacja gazowa istniejąca, -instalacja wod. -kan. istniejąca, -wykonana kanalizacja sanitarna podposadzkowa. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późniejszymi zmianami), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami. Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Dowód utylizacji będzie podstawą do zapłaty przez Zamawiającego za odpady powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych. Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiajacym)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. b.Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. d.Termin wniesienia wadium upływa dnia 26 maja 2015 r. o godzinie 11:00. e.Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść do kasy KWP w Opolu do ww. terminu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach