Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku I Komisariatu Policji w Opolu przy ul. Cmentarnej 1a

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku I Komisariatu Policji w Opolu przy ul. Cmentarnej 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie i przebudowie budynku I Komisariatu Policji w Opolu przy ul. Cmentarnej 1a Zakres robót obejmuje m.in.: -przebudowę pomieszczeń garażowych na pomieszczenia biurowo-techniczne, -roboty rozbiórkowe, -wymianę stolarki drzwiowej, -wymianę posadzek gresowych, -wymianę posadzek z tworzyw sztucznych na wykładziny PCV -roboty tynkarskie i malarskie, -wykonanie ścianek murowanych, -wymianę instalacji c.o. -wymianę instalacji wod-kan, -wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, -roboty remontowe związane z zagospodarowaniem terenu -dostawę i montaż agregatu prądotwórczego. - malowanie całości elewacji budynku - dostawę i montaż znaków identyfikacji wizualnej. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1. Dokumentacji projektowej w skład, której wchodzi: 1) Inwentaryzacja budowlana, sanitarna i elektryczna, 2) Projekt w branży budowlanej: a) Projekt wykonawczy w branży budowlanej (architektura i konstrukcja): b) Opis techniczny i rysunki opisujące roboty uzupełniające i znaki identyfikacji wizualnej, 3) Projekt wykonawczy w branży sanitarnej, 4) Projekt wykonawczy w branży elektrycznej, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo, tj.: - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy dla całości zamówienia, - 4 miesiące od dnia podpisania umowy dla Etapu I robót, - 5,5 miesiąca od dnia podpisania umowy dla Etapu II robót. Etapowanie robót przedstawiono w załączniku nr 1 do umowy. W ramach oferty wykonawca powinien wycenić tylko wyposażenie trwale montowane oraz wyposażenie wymienione w tabelce w pkt. II.4.10 Wyposażenie stałe opisu technicznego projektu wykonawczego budowlanego. Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Dowód utylizacji będzie podstawą do zapłaty przez Zamawiającego za odpady powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych. Odpady stalowe i żeliwne (m.i. rury, grzejniki itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77 422 25 09).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.03.2014 r. o godzinie 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach