Przetargi.pl
„Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”. 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadań inwestycyjnych pn.: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kody CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233200-1- Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby. 3.2 .Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1” zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.3 Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Remont i budowa chodnika w ul. Jordana Roboty polegać będą między innymi na remoncie chodnika w ul.Jordana o konstrukcji; Konstrukcja nawierzchni chodnika: a) kostka betonowa szara grub. 8 cm , b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3 cm, c) kruszywo łamane stab.mech 0/31.5 gr. 15cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosi 41 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a) kostki betonowej czerwona grub. 8 cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr.3 cm, c) kruszywo łamane stab.mech. 031.5 gr. 15 cm, d) kruszywo stabil.cem. o Rm=2,5MPa gr. 15 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosi 41 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej Roboty polegać będą między innymi na remoncie pętli autobusowej o konstrukcji; Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej: a) kostka betonowa, fazowa, szara gr. 8 cm, b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3 cm, c) kruszywo stabilizowane cementem Rm+2,5 MPa gr. średnio 7 cm, d) istniejąca warstwa z kostki betonowej tzw. trylinki. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1 Roboty polegać będą między innymi na remoncie chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna o konstrukcji nawierzchni chodnika; a) kostka betonowa szara grub. 6 cm , b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3-4 cm, c) kruszywo stabilizowane cementem Rm= 5 MPa gr. średnio 12 cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: część I - robót brukarskich, część II - robót brukarskich, część III - robót brukarskich, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: część I - robót brukarskich, część II - robót brukarskich, część III - robót brukarskich, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 4. Podział zamówienia na części. Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1. Część I - „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana”, 2. Część II - Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, 3. Część III - Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1, 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienia należy zrealizować w terminach: 1) Część I - do 15 września 2017 r. 2) Część II - do 31 sierpnia 2017 r. 3) Część III - do 31 sierpnia 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach