Przetargi.pl
Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5452741 , fax. 65 5467213
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu
    ul. Mickiewicza 16 16
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5452741, fax. 65 5467213
    REGON: 00026059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.rawicz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu przy ul. Mickiewicza 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, przy ul. Mickiewicza w Rawiczu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) uzupełnienie ubytków tynków, 2) czyszczenie elewacji, demontaż opierzeń, podbitek drewnianych, 3) zamurowanie otworu okiennego w łączniku między budynkami, 4) malowanie elewacji (wg kolorystyki wskazanej w dokumentacji), 5) wymiana deskowania podbitek drewnianych, wymiana opierzenia, parapetów, rynien i rur spustowych, 6) wykonanie izolacji pionowej ścian. 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) wizualizacji budynku szkoły wraz z zakresem prac, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://www.sp1.rawicz.pl/ (zakładka: przetargi). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie szkoły. 3. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 883); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 3) wykonywanie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 709/2015/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29 października 2015 roku stanowiącym załącznik do SIWZ; 4) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, 5) wykonywania robót budowlanych przy czynnym obiekcie, w godzinach pracy szkoły. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas pracy szkoły oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciążą na Wykonawcy. Zamawiający może na prośbę Wykonawcy wyrazić zgodę, aby niektóre prace były wykonywane po godzinach pracy szkoły, jak również w soboty. 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 8) wykonywanie na bieżąco prac porządkowych, 9) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia; 10) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia, zgodnie ze złożona ofertą (od 36 - 60 miesięcy); 11) naprawy wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac we własnym zakresie i na własny koszt. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 6. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 7. Mogące występować w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne, jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują wykonanie zadania zgodnie z ustalonymi i przyjętymi przez Zamawiającego normami i standardami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.rawicz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach