Przetargi.pl
Remont drogi gminnej we wsi Michałów-Parcele gm. Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej we wsi Michałów-Parcele gm. Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. geod. 1050/1 i 848 we wsi Michałów-Parcele gm. Warka, o długości ok. 1990 mb. Zakres robót obejmuje: - wykonanie przepustów pod koroną drogi (rozbiórka istniejących przepustów betonowych), - oczyszczenie rowów z namułu wraz z plantowaniem dna i skarp rowu, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne z transportem urobku, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego asfaltem, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych, - skropienie międzywarstwowe asfaltem, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych, - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiar robót – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1. Prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, Polskim Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami. 2. Zorganizowania placu budowy oraz wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania (w ciągu dnia i po zmierzchu) na własny koszt. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 4. Współpracy z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 5. Koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców. 6. Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332) w specjalności drogowej bez ograniczeń. Kopię uprawnień oraz obowiązkowego ubezpieczenia osoby przewidzianej do kierowania robotami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy celem akceptacji. 7. Przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych (2 egzemplarze) niezbędnych do dokonania odbioru przez Zamawiającego na własny koszt. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane odrębnie dla każdej branży, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. 8. Zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach. 9. Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych – usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP. 10. Zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 11. Likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. 12. Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów. 13. Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca. 14. Ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacja prac. 15. Skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego, usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 16. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez Wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 17. Posiadania na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót polis ubezpieczeniowych na własny koszt. 18. Obsługi geodezyjnej niezbędnej do zrealizowania zadania oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 19.Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. 20. Dostarczenia Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w co najmniej 3 egzemplarzach papierowych oraz na CD w formacie tiff i pdf w terminie do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 21. Umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowlane. Udostępni im dane i informacje wymagane tą ustawą oraz dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów (aprobaty, atesty, dowody dostawy, itp.). 22. Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w STWiOR, wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz sztuką budowlaną. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie dokonywana na koszt Wykonawcy. Wymagany okres minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: a) roboty ziemne, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów wykonywane przy pomocy urządzeń mechanicznych (koparka/ładowarka/równiarka) wykonywane przez operatora urządzenia skierowanego do tych prac, b) prace związane z rozkładaniem i zagęszczeniem warstwy podbudowy z kruszywa przy użyciu równiarki i walca wykonywane przez operatorów urządzenia oraz pracowników oddelegowanych do prac przy urządzeniu, c) prace związane z rozkładaniem i zagęszczeniem warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu układarki i walca wykonywane przez operatorów urządzenia oraz pracowników oddelegowanych do prac przy urządzeniu.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac. W przypadku zmiany terminów wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: 1) brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, 2) nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach