Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej „Do Lorków” w miejscowości Brzezna” cz. I „Remont drogi gminnej Do Platy (Sołtystwo) w miejscowości Długołęka – Świerkla” cz. II „Remont drogi gminnej „Do Średniawy” w miejscowości Gostwica” cz. III „Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie” cz. IV „Remont drogi gminnej Uliczka (koło Czerkowskiego w stronę Kościoła) w miejscowości Podegrodzie” cz. V „Remont przepustu i drogi gminnej w stronę Działów Dolnych w miejscowości Olszanka” cz. VI „Remont drogi gminnej Do Lasu (w kierunku Słomki) w miejscowości Rogi” cz. VII „Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice i Remont drogi gminnej Rędziny w miejscowości Juraszowa” cz. VIII

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33386 Podegrodzie, Podegrodzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 459 033
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248
    33386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 184 459 033
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej „Do Lorków” w miejscowości Brzezna” cz. I „Remont drogi gminnej Do Platy (Sołtystwo) w miejscowości Długołęka – Świerkla” cz. II „Remont drogi gminnej „Do Średniawy” w miejscowości Gostwica” cz. III „Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie” cz. IV „Remont drogi gminnej Uliczka (koło Czerkowskiego w stronę Kościoła) w miejscowości Podegrodzie” cz. V „Remont przepustu i drogi gminnej w stronę Działów Dolnych w miejscowości Olszanka” cz. VI „Remont drogi gminnej Do Lasu (w kierunku Słomki) w miejscowości Rogi” cz. VII „Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice i Remont drogi gminnej Rędziny w miejscowości Juraszowa” cz. VIII
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 8 części: 1) Część I: 1. „Remont drogi gminnej „Do Lorków” w miejscowości Brzezna” z zakresem robót: a) podbudowa górna z kruszywa łamanego, b) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, c) pobocza, d) odwodnienie przepust średnicy 40 cm, e) odwodnienie rów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 a, 11 do SIWZ. 2) Część II: 1. „Remont drogi gminnej Do Platy (Sołtystwo) w miejscowości Długołęka – Świerkla” z zakresem robót: a) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego, b) podbudowa górna z kruszywa łamanego, c) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, d) pobocza, e) odwodnienie przepust średnicy 40 cm, f) odwodnienie korytka ściekowe, g) odwodnienie płyty ażurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 b, 11 do SIWZ. 3) Część III: 1. „Remont drogi gminnej „Do Średniawy” w miejscowości Gostwica” z zakresem robót: a) remont nawierzchni, b) pobocza, c) odwodnienie przepust średnicy 50 cm, d) odwodnienie remont przepustu średnicy 50 cm, e) odwodnienie korytka ściekowe półkręgi, f) odwodnienie korytka ściekowe 40x25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 c, 11 do SIWZ. 4) Część IV: 1. „Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie” z zakresem robót: a) podbudowa górna z kruszywa łamanego, b) nawierzchnia, c) pobocza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 d, 11 do SIWZ. 5) Część V: 1. „Remont drogi gminnej Uliczka (koło Czerkowskiego w stronę Kościoła) w miejscowości Podegrodzie” z zakresem robót: a) wykonanie nawierzchni – odcinek I (dół), b) wykonanie nawierzchni – odcinek II (góra). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 e, 11 do SIWZ. 6) Część VI: 1. „Remont przepustu i drogi gminnej w stronę Działów Dolnych w miejscowości Olszanka” z zakresem robót: a) podbudowa górna z kruszyw łamanych, b) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, c) pobocza, d) remont przepustu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 f, 11 do SIWZ. 7) Część VII: 1. „Remont drogi gminnej Do Lasu (w kierunku Słomki) w miejscowości Rogi” z zakresem robót: a) podbudowa górna z kruszywa łamanego, b) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, c) pobocza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 g, 11 do SIWZ. 8) Część VIII: 1. „Remont drogi gminnej Do Waligóry Potok w miejscowości Naszacowice” – cz. A z zakresem robót: ODCINEK I a) roboty remontowe, b) nawierzchnia asfaltowa, c) pobocza. ODCINEK II a) roboty remontowe, b) nawierzchnia asfaltowa, c) pobocza. 2. „Remont drogi gminnej Rędziny w miejscowości Juraszowa” – cz. B z zakresem robót: a) podbudowa górna z kruszyw łamanych, b) nawierzchnia asfaltowa, c) pobocza, d) odwodnienie przepust średnicy 40 cm, e) odwodnienie przepust średnicy 50 cm, f) odwodnienie rów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 h, i, 11 do SIWZ. 2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. 4. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi minimum 36 miesięcy/ maksimum 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki). Wymóg zatrudnienie na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy mogą wykonywać samodzielnie powierzone im funkcje. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach