Przetargi.pl
REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SŁOŃSKU

Gmina Słońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 66-436 Słońsk, ul. Sikorskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 7572274 , fax. (095) 7572268
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słońsk
    ul. Sikorskiego 15 15
    66-436 Słońsk, woj. lubuskie
    tel. (095) 7572274, fax. (095) 7572268
    REGON: 21096671100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SŁOŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Zespołu Szkół w Słońsku przy ulicy Lipowej 9. Zakres robót obejmuje: rozbiórkę pokrycia z papy, pokrycie dachu styropapą i papą termozgrzewalną, obróbki dachowe, instalacja odgromowa. Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu / przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 76 8355 0009 0034 9877 2000 0020 tyt. wadium przetargowe / REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SŁOŃSKU, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275/. 2. Wadium wniesione w formie przelewu pieniężnego winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 3.1 nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia /Wykonawcy/, beneficjenta gwarancji lub poręczenia /Zamawiającego/, gwaranta /banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia/ oraz wskazanie ich siedzib 3.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem 3.3 kwotę gwarancji lub poręczenia 3.4 termin ważności gwarancji lub poręczenia 3.5 zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a/ Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b/ Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slonsk.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach