Przetargi.pl
Remont dachu budynku wielofunkcyjnego wraz z dociepleniem przy ul. Reja 12 w Sztumie

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku wielofunkcyjnego wraz z dociepleniem przy ul. Reja 12 w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku wielofunkcyjnego wraz z dociepleniem przy ul. Reja 12 w Sztumie. Przedmiotowy obiekt znajduje się w Sztumie na działce nr ew. 403/16, obr. II m. Sztum. Budynek jest podpiwniczony, pięciokondygnacyjny z poddaszem, wzniesiony w technologii tradycyjnej. Więźba dachowa drewniana pokryta dachówką ceramiczną. Obiekt zalicza się do budynków średniowysokich. Wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków - Sztum, nr: 386/391 i 387/391. Budynek składa się z dwóch bryły głównej (wyższej ) i południowej (niższej) tworząc literę L. Przeznaczenie i program użytkowy. Przedmiotowy budynek jest obiektem wielofunkcyjnym w części: usługowym, widowiskowym, aptecznym i mieszkalnym. Jego przeznaczenie i program użytkowy nie ulegnie zmianie. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy: 1.964,04 m? Wysokość kalenicy: część główna - 14,62 m część południowa - 8,69 m Powierzchnia dachowa: 1940 m? Opis zamierzenia: 3.Remont dachu wraz z jego dociepleniem obejmuje następujące roboty : - Zdemontowanie rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej oraz niezbędnych obróbek blacharskich - Rozebranie istniejącego pokrycie dachu z dachówki holenderki w ilości 1940 m? - Rozebranie istniejącego ołacenia -Założenie folii zbrojonej włóknem szklanym jako wiatroizolacji -Wykonanie nowych łat o wymiarach 4 x 5 cm w rozstawie odpowiednim do zastosowanej blachodachówki - Pokrycie dachu blachodachówką czerwoną, wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek i opierzeń, w tym przy lukarnach w identycznym kolorze, - Założenie rynien ? 150 i rur spustowych ? 120 z blachy tytanowo-cynkowej oraz wymiana starych elementów wentylacyjnych wyprowadzonych ponad dach na nowe w kolorze czerwonym - Ułożenie odgromienia poziomego z drutu stalowego 8 mm na uchwytach przystosowanych do blachodachówki wraz z zwodami pionowymi co 20 m w rurze ochronnej + pomiary ochronne - Ocieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną pomiędzy krokwiami 8 cm grubości oraz pod krokwiami grubości 10 cm o twardości 150 kG/m? - Wykonanie wiatroizolacji i paroizolacji wraz z montażem płyt G-K - Ocieplenie poddasza użytkowego (skosy i lukarny) wełną mineralną od wewnątrz grubości 16 cm z folią paroizolacyjną i obłożeniem płytami G-K - Ocieplenie stropu w poziomie jętek wełną mineralną grubości 18 cm z folią paroizolacyjną i obłożeniem płytami G-K - Wymiana okien na profil wysokoudarowy PCV koloru białego wraz z nawiewnikami U=1,1 W/m?K : - I i II piętro - 20 szt. (0,8 x 0,6) - III piętro - 2 szt. (1,0 x 1,2) + montaż podokienników z blachy ocynkowanej. - Prace wykończeniowe i porządkowe oraz badania i próby techniczne UWAGA: Na etapie robót należy uwzględnić przyszłe docieplenie ścian grubości 14 cm wraz z wyprawą tynkarską celem odpowiedniego wykonania obróbek i opierzeń blacharskich. 2.1. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określają: 1/ Szkic sytuacyjny - Załącznik Nr 8 2/ Wykaz stolarki - Załącznik Nr 9 3/ Rysunki techniczne - Załącznik Nr 10 (w tym: - A04 rzut I piętra, - A05 rzut II piętra, - A06 rzut III piętra, - A07 rzut dachu, - A8 przekrój AA, - A9 przekrój BB, - A10 przekrój CC, - A11 przekrój DD, - A12 elewacja wschodnia i zachodnia, - A13 elewacja północna i południowa) 4/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 5/ Przedmiar robót budowlanych, który pełni rolę pomocniczą - Załącznik Nr 12. 2.2.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Prace budowlane prowadzone w obiekcie wymagają stałej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego i Dyrekcją Szpitali Polskich w Sztumie oraz inspektorem nadzoru. b) W/w współpraca dot. w szczególności każdorazowego wyłączenia zasilania w energię oraz prowadzenie prac uciążliwych i powodujących hałas. c) Wykonawca w uzgodnieniu z administratorami obiektu i inspektorem nadzoru przygotuje zaplecze budowy tj. odpowiednie pomieszczenia magazynowe na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalne dla swoich pracowników, zabezpieczy i oznakuje plac budowy (tablica informacyjno-ostrzegawcza), poniesie koszty zużycia wody oraz energii w okresie realizacji robót w uzgodnieniu z administratorami obiektu. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z administratorami obiektu zużycia mediów. 3.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.6. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium - Remont dachu budynku wielofunkcyjnego przy ul. Reja 12 w Sztumie. przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach