Przetargi.pl
Remont dachu budynku przy ul. Reja 8 w Sztumie

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku przy ul. Reja 8 w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku przy ul. Reja 8 w Sztumie Przedmiotowy obiekt znajduje się w Sztumie na działkach nr ew. 403/16 i 403/1 Budynek jest podpiwniczony, pięciokondygnacyjny z poddaszem wzniesiony w technologii tradycyjnej. Obiekt zalicza się do budynków średniowysokich. Wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków pod nr 383/391. Więźba dachowa drewniana pokryta dachówką ceramiczną. Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać zalecenia konserwatorskie. Przeznaczenie i program użytkowy. Przedmiotowy budynek jest obiektem użyteczności publicznej, w którym mieści się szpitalny oddział rehabilitacji oraz Wojewódzki Zespół Szkół Medycznych. Jego przeznaczenie i program użytkowy nie ulegnie zmianie. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy 1490 m2 Wysokość kalenicy 23,80 m Wymiary budynku 84,15x25,15 m Opis zamierzenia: Remont dachu wraz z jego dociepleniem obejmuje następujące roboty : - Zdemontowanie rynien, rur spustowych oraz niezbędnych obróbek blacharskich; - Rozebranie istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki w ilości 2220 m2; - Rozebranie istniejącego ołacenia; - Założenie folii zbrojonej włóknem szklanym jako wiatroizolacji;- - Wykonanie nowych łat o wymiarach 4 x 5 cm w rozstawie odpowiednim do zastosowanej dachówki; - Pokrycie dachu dachówką karpiówką w sposób identyczny do pierwotnego (czerwona); - Założenie rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek w kolorze czerwonym; - Ułożenie odgromienia poziomego z drutu stalowego 8 mm na uchwytach przystosowanych do dachówki wraz z zwodami pionowymi co 20 m; - Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną grubości 20 cm o twardości 150 kG/m3, Wełnę należy ułożyć na folii paroizolacyjnej w ilości 1200 m2; - Ocieplenie stropodachu części niższej wełną mineralną od wewnątrz grubości 15 cm i obłożenie płytą GKF; - Ocieplenie stropodachu wełną mineralną twardą grubości 20 cm i pokrycie 2 razy papą; - Wymiana okien na profil wysokoudarowy PCV: - na poddaszu wole oka - 14 szt., - na III piętrze: 0.75 x 2,3 - 6 szt. 1,8 x 1,25 - 2 szt. 2.1. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określają: 1/. Rysunki techniczne - zał. Nr 8 (w tym: - elewacje A08, - elewacje 2 A09, - rzut dachu A06, - rzut III piętra A05, - wykaz stolarki, - usytuowanie) 2/.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 9 3/.Przedmiar robót budowlanych - zał. Nr 10. 2.2.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Prace budowlane prowadzone w obiekcie wymagają stałej współpracy z Dyrekcją Wojewódzkiego Zespołu Szkół Medycznych w Sztumie i Dyrekcją Szpitali Polskich w Sztumie oraz inspektorem nadzoru. b) W/w współpraca dot. w szczególności każdorazowego wyłączenia zasilania w energię oraz prowadzenie prac uciążliwych i powodujących hałas. c) Wykonawca w uzgodnieniu z administratorami obiektu i inspektorem nadzoru przygotuje zaplecze budowy tj. odpowiednie pomieszczenia magazynowe na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalne dla swoich pracowników, zabezpieczy i oznakuje plac budowy (tablica informacyjno-ostrzegawcza), poniesie koszty zużycia wody oraz energii w okresie realizacji robót w uzgodnieniu z administratorami obiektu. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z administratorami obiektu zużycia mediów. 3.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.6. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium - Remont dachu budynku przy ul. Reja 8 w Sztumie. przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach