Przetargi.pl
Remont dachów krytych papą budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 3 oficyna i ul. Pocztowej 41 oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów krytych papą budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 3 oficyna i ul. Pocztowej 41 oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachów krytych papą budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 3 oficyna i ul. Pocztowej 41 oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części. 1. Remont dachów krytych papą dwóch budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Łokietka 3, wraz z robotami towarzyszącymi, 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Pocztowej 41, wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres robót na poszczególnych budynkach obejmuje: ul. Łokietka 3 1) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, 2) wymiana rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, 3) wymiana rynien na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, 4) wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, 5) rozbiórka wszystkich warstw pokrycia z papy, 6) miejscowe przemurowanie uszkodzeń kominów ponad dachem, 7) wymiana betonowych czapek kominowych, 8) skucie uszkodzonych i odspojonych tynków ścian kominów ponad dachem, 9) pokrycie dachów papą podkładową termozgrzewalną, 10) pokrycie dachów papą termozgrzewalną nawierzchniową, 11) montaż izoklinów styropianowych przed wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej, 12) wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej: kominów, wyłazu oraz przylegających ścian, 13) wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej styków połaci z sąsiednimi budynkami, 14) montaż listew dociskających obróbki z papy termozgrzewalnej, 15) wymianę pokrycia na nowe z blachy stalowej ocynkowanej na części mansardowej, 16) wymiana uszkodzonych desek połaci, 17) oklejenie ścianek kominów ponad dachem siatką z włókna szklanego, 18) pomalowanie ścianek kominów ponad dachem farbą silikonową, 19) pomalowanie czapek kominowych lepikiem asfaltowym stosowanym na zimno, 20) wywiezienie i przekazanie do utylizacji materiałów z rozbiórki (dokument przekazania do utylizacji należy załączyć do dokumentów odbiorowych). ul. Pocztowa 41 1) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, 2) tymczasowym ogrodzeniu terenu taśmą ostrzegawczą, 3) przygotowanie zabezpieczenia połaci dachu przed wpływami atmosferycznymi, 4) wymiana rur spustowych na nowe z PCV, 5) wymiana rynien na nowe z PCV, 6) wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy tytanowo - cynkowej gr.6 mm (pas nadrynnowy, wiatrownice, obróbki cokołu klap wejściowych), 7) rozbiórka wszystkich warstw pokrycia z papy, 8) wymiana części deskowania dachu, 9) częściowe przemurowanie uszkodzeń kominów ponad dachem cegłą pełną klasy 20 - wymiary stanu obecnego, 10) skucie uszkodzonych i odspojonych tynków ścian kominów ponad dachem, 11) wzmocnienie kominów ponad dachem siatką z włókna szklanego, 12) tynkowanie przemurowanych kominów, 13) uzupełnienia tynków, 14) pomalowanie ścianek kominów ponad dachem farbą silikonową, 15) pomalowanie czapek kominowych lepikiem asfaltowym stosowanym na zimno, 16) pokrycie dachów papą na podłożu drewnianym, jednowarstwowo, papą podkładową na osnowie z włókna poliestrowego, papa modyfikowana SBS, grubości 4 mm, papa mocowana mechanicznie, 17) pokrycie dachów papą termozgrzewalną, wierzchniego krycia, na osnowie z włókna poliestrowego, papa modyfikowana SBS, grubości 5,2 mm, 18) montaż izoklinów, 100x100, laminowanych papą, styropianowych, 19) obróbki z papy termozgrzewalnej - nawierzchniowej, obróbki wywinięte na dach 20 cm+20 cm na: komin, mur ogniowy, mur ściany sąsiedniego budynku, mur ściany szczytowej, 20) montaż listew dociskających obróbki z papy termozgrzewalnej, 21) uszczelnienie listew dociskowych polimerowym uszczelniaczem, trwale elastycznym, odpornym na UV, 22) wymiana obróbki wyłazów dachowych, blacha tytanowo - cynkowa gr. 6 mm, 23) wywiezienie i przekazanie do utylizacji materiałów z rozbiórki (dokument przekazania do utylizacji należy załączyć do dokumentów odbiorowych), 24) likwidacja placu budowy. 3. Powierzchnia dachów: 1) ul. Łokietka 3: - Część płaska (pokrycie z papy): 220,00 m2 - Część stroma (mansard pokryty blachą): 44,00 m2 2) ul. Pocztowa 41 - 138,80 m2. 4. Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 siwz. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż 6. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, (utylizacja papy, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Łokietka 3 oficyna), w wysokości - 918,00 zł (słownie: dziewięćset osiemnaście złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Pocztowa 41 oficyna), w wysokości - 872,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt dwa złote), w terminie do dnia 29.06.2016 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach