Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 693 510 , fax. 182 693 526
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 182 693 510, fax. 182 693 526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m² - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 18 ton wraz z grysami przy zastosowaniu remontera oraz likwidacja przełomów w ilości 80m²”. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy zastosowaniu emulsji asfaltowej modyfikowanej i grysów oraz mas mineralno-asfaltowej. Przewidywana ilość zużycia emulsji asfaltowej to 18 ton oraz likwidacja przełomów 80m². Remont cząstkowy nawierzchni jest to zabieg techniczny do natychmiastowego wykonania, obejmujący małe powierzchnie, służący usuwaniu uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz pozwalający na zahamowanie procesu powiększania się uszkodzonej powierzchni i uzyskanie równej nawierzchni. Wykonanie remontów należy wykonywać tylko przy użyciu remonterów. Rozliczenie będzie następowało na podstawie rzeczywistego zużycia materiałów. Każdorazowy wyjazd w teren należy zgłosić Zamawiającemu. Dla prawidłowego rozliczenia zużycia materiału oraz zakres wykonywanych remontów przed i po zakończonej pracy będzie kontrolowany przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania robót – załącznik nr 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dna 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem Remont dróg gminnych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączając do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zasady zwrotu wadium oraz jego utracie określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ, dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
Dodano: 2024-03-14 - Bieżące utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-02-06 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Łącko
Dodano: 2023-02-22 - Modernizacja drogi wewnętrznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem
Dodano: 2022-09-03 - Bieżąca konserwacja i naprawa dróg gminnych żwirowych na terenie gminy Lisia Góra w 2020r
Dodano: 2021-04-08 - Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
Dodano: 2021-02-26 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w roku 2020 – roboty podobne
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2021-02-03 - Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych oraz wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim w 2021 r. – nawierzchnie z kruszywa i asfaltowe.
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2020-12-28