Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2012 na szacunkowej powierzchni 1.300 m?

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2012 na szacunkowej powierzchni 1.300 m?
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2012 na szacunkowej powierzchni 1.300 m? 2. Wstęp Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania remontu nawierzchni bitumicznych na drogach wskazanych przez Zamawiającego na szacunkowej powierzchni 1.300 m2 w tym: - emulsją asfaltową szybkorozpadową i gresami za pomocą w pełni zautomatyzowanego remontera drogowego przy średniej głębokości ubytków 5 cm na szacunkowej powierzchni 1138 m2 - asfaltem lanym z obcięciem krawędzi przy średniej głębokości ubytków 5 cm na szacunkowej powierzchni 162 m? Remont nawierzchni bitumicznej jest to określenie obejmujące różne zabiegi techniczne do natychmiastowego wykonania, związane z usuwaniem uszkodzeń zagrażających bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu i pozwalające na uzyskanie równej nawierzchni jezdni. 3. Wykonanie robót, rodzaje materiałów do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych, sprzęt. 3.1. Kruszywo Do remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy odpowiadające wymaganiom normy PN-B-11112 klasy I gat.1, z tym, że wprowadza się zwiększone wymagania dotyczące czystości i zawartości ziaren nieforemnych: a) zawartość ziaren mniejszych od 0.075 mm odsianych na mokro, nie więcej niż 0.5% (m/m) b) zawartość ziaren nieforemnych nie więcej niż 20% (m/m) c) do remontu należy stosować kruszywo o wąskich frakcjach uziarnienia 2-5/5-8/4-6.3 oraz 6.3-10 /w przypadku głębokich ubytków i stosowania 2 frakcji grysów/, przy czym ilość nadziarna i podziarna powinna być jak najmniejsza. Dopuszcza się stosowanie wąskich frakcji o wymiarach innych niż wyżej podane pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych zaleca się użycie kruszywa płukanego ze skał magmowych. Wbudowane grysy muszą posiadać atest. 3.2. Składowanie materiałów Wykonawca winien dysponować placem o utwardzonej nawierzchni, z zadaszoną wiatą na składowanie grysu. 3.3. Lepiszcze Do remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować kationową emulsję asfaltową szybkorozpadową, spełniającą wymogi zawarte w Ogólnych specyfikacjach technicznych D-05.03.08 Nawierzchnia powierzchniowo utrwalana wyd. przez GDDP. Każda zakupiona przez wykonawcę partia emulsji winna posiadać świadectwo jakości. 3.4. Sprzęt Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych należy stosować remonter drogowy zautomatyzowany, który na wyposażeniu posiada : - jeden zbiornik na 1 frakcję grysu lub dwa zbiorniki na dwie frakcje grysu, - kompresor o dużej wydajności tłoczonego powietrza, zapewniający dokładne oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, usuwający z wypełnianych ubytków pyły, drobne, luźne kruszywo, wodę oraz wszelkie inne zanieczyszczenia, zbiornik na emulsję, - urządzenie do produkcji i wbudowania mieszanki / grys + emulsja /. 3.5. Technologia robót Poprzez zamontowany w maszynie kompresor są czyszczone miejsca uszkodzonej nawierzchni. Po spryskaniu emulsją naprawionego uszkodzenia w nawierzchni zostanie utworzona dobra warstwa klejąca, następnie poprzez włączenie ślimaków uruchomione zostaje podawanie grysu do głowicy mieszającej grys z emulsją. Powstała mieszanka z dużą prędkością wdmuchiwana jest w naprawione miejsca. Materiał wbudowany jest dobrze uszczelniony. Po wierzchu remontowaną powierzchnię należy posypać suchym grysem. Przy dużych ubytkach można stosować dwie frakcje grysów. 4. Oznakowanie robót Ze względu na to, że remont nawierzchni wykonywany jest pod ruchem, konieczne jest właściwe oznakowanie odcinka robót. Oznakowanie powinno być zgodne z instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym stanowiącą zał. nr 1 do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych nr 184 z dnia 6 czerwca 1990 roku / Monitor Polski nr 24 z 1990r., poz.184 /, oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 roku / Dz. U. Nr 90, poz. 1006 /, w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach. Za prawidłowość oznakowania robót w obrębie odcinka, na którym jest wykonywany remont nawierzchni, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia, odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 5. Kontrola jakości robót Roboty winny być wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z dokumentami przetargowymi i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Przed rozpoczęciem robót należy ocenić stan istniejącej nawierzchni i wspólnie z Inspektorem Nadzoru ustalić sposób jej naprawy 5.1. Badania i kontrola w trakcie wykonywania remontu W trakcie wykonywania napraw uszkodzeń nawierzchni należy kontrolować: - czystość remontowanej nawierzchni, - głębokość ubytków, - ilość / powierzchnię/ wykonanego remontu, - równość naprawianych uszkodzeń, - jakość użytych materiałów. 6. Odbiór wykonanych robót Odbiory robót będą przeprowadzane jako odbiory częściowe, po wykonaniu każdego przekazanego zakresu robót. Odbioru dokonuje inspektor nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego w obecności przedstawicieli Wykonawcy. Odbiór częściowy polegać będzie na obmiarze zakresu i ocenie jakości wykonanych robót, na podstawie: - rejestrów obmiarów, Badania przy odbiorze obejmują ocenę wizualną wyglądu zewnętrznego, jednorodności wyremontowanej nawierzchni, równości szorstkości oraz szczelności struktury. Gotowość danej części robót do odbioru Wykonawca zgłasza wpisem do dziennika obmiaru robót z powiadomieniem Zamawiającego. Zamawiający jest zobowiązany dokonać odbioru do 7 - dni od daty zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia, złej jakości robót Wykonawca wykona roboty poprawkowe w terminie 7-dni od daty odbioru częściowego. Wykonawca będzie rozliczany wg ilości m2 wyremontowanej nawierzchni dróg. 7. Podstawa płatności Cena jednostki obmiarowej 1m2 (jednego metra kwadratowego) remontu nawierzchni wykonanego emulsją i grysami obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót, - transport i składowanie kruszyw, - transport i składowanie lepiszczy, - dostawę i pracę sprzętu do robót, - przygotowanie powierzchni nawierzchni do wykonania remontu (ocena, oczyszczenie) - wbudowanie lepiszcza i kruszywa, - prowadzenie obmiarów robót, - ewentualne wykonanie badań laboratoryjnych użytych materiałów, Należność za wykonane roboty będzie wyliczana przez Wykonawcę na podstawie potwierdzonego przez inspektora nadzoru obmiaru robót uwzględniającego powierzchnię wyremontowanych ubytków występujących na danym odcinku drogi. Pomierzona powierzchnia wykonanego remontu będzie stanowić podstawę do wyliczenia średniej głębokości wyremontowanych wybojów. Cena jednostkowa podana w formularzu cenowym dla wyliczonej średniej głębokości wybojów będzie interpolowana w sposób liniowy. 8. Informacje dodatkowe 8.1. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami BHP i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 8.2., Wykonawca na każde zlecenie Zamawiającego przekazane faksem wykona roboty naprawcze w terminie 24 godzin od zlecenia takiej potrzeby przez Zamawiającego i niezależnie od warunków atmosferycznych. 8.3. Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w zarządzie gminy. 8.4. W oferowanej przez Wykonawcę cenie za wykonanie zadania, uwzględnione będą ponadto inne prace, nieokreślone w przedmiocie robót a niezbędne do wykonania zamówienia takie jak np.: - w miarę potrzeb zapewnienie uzgodnienia i wykonanie organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji, Pomierzona powierzchnia wykonanego remontu będzie stanowić podstawę do wyliczenia średniej głębokości wyremontowanych wybojów. Cena jednostkowa podana w formularzu cenowym dla wyliczonej średniej głębokości wybojów będzie interpolowana w sposób liniowy. - wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zamówienia. 8.5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w ustalonym terminie. 8.6. Materiał z obróbki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z odwozem oraz ewentualną utylizacją. 8.7. Prace remontowe winny być wykonane zgodnie ze sztuką oraz wiedzą techniczną ze szczególnym uwzględnieniem faktu, iż ubytki w jezdni należy wypełniać masą bitumiczną po oskardowaniu, oczyszczeniu oraz ewentualnym osuszeniu miejsca przeznaczonego do wypełnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach