Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134611031 , fax. 134611033
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
Rynek 6
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 134611031, fax. 134611033
REGON: 370014490 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy drogi leśnej Żuków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu cząstkowego drogi leśnej Żuków (wewnętrzny nr inwentarzowy 220/1051), m.in. powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowych emulsja asfaltową. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1) przedmiar i kosztorys ofertowy, 2) dokumentacja projektowa (zwana też projektem), w skład której wchodzą następujące pliki: opis robót, przekrój typowy, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), sytuacja. 2. Lokalizacja – powiat bieszczadzki, Gmina Ustrzyki Dolne, obręb Ustjanowa Dolna: działki ewidencyjne nr 430, 431, 367; obręb Ustjanowa Górna: działki ewidencyjne 767, 766, 768, 769, 770; obręb Łobozew Dolny: działka ewidencyjna 521; obręb Łobozew Górny: działki ewidencyjne 371, 370, 369/2, 368, 366. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PBS na nr rachunku: 57 1600 1462 1016 7865 4000 0004 z dopiskiem: „Wadium ZGS.270.1.27.2018 droga Żuków”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – kasie (pokój nr 209). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wskazanie wszystkich tych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i inne składane wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w par. 6 SIWZ tj.: 1) wypełniony druk oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 4) pełnomocnictwa, w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną, 5) jeżeli dotyczy – zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
Dodano: 2024-03-28 - "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
Dodano: 2024-03-28 - Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
Dodano: 2024-03-27 - Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
Dodano: 2024-03-27 - „Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”
Dodano: 2024-03-26 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żarnowcu” - inwestycja realizowana będzie w ramach programu „Olimpia”.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku biblioteki, lokalnego muzeum oraz punktu informacji turystycznej”.
Dodano: 2024-03-25 - Remont łazienek wraz z zakupem wyposażenia oraz zakup i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-23 - Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2024 roku – postępowanie I
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap II
Dodano: 2024-03-21