Przetargi.pl
Remont budynku nr 170 w Jednostce Wojskowej Hajnówka

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 170 w Jednostce Wojskowej Hajnówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 170 w JW Hajnówka Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.0 Roboty zewnętrzne, 1.1.Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie spękanej opaski odwadniającej oraz podjazdów wokół budynku, Rozebranie naświetla z rozbitych i popękanych luksferów, Wywiezienie poza teren kompleksu oraz zagospodarowanie gruzu,Wykonanie koryta pod podbudowę podjazdów oraz rowków pod krawężniki,Wykonanie wykopów odkrywających fundamenty celem izolacji z oczyszczeniem fundamentów. 1.2. Remont elewacji CPV 45410000-4 Izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej odkrytych fundamentów budynku na głębokość 1,0 m poniżej poziomu terenu,Zasypanie fundamentów wraz z zagęszczeniem mechanicznym,Uzupełnienie ściany bloczkami z betonu komórkowego gr. 24 cm, Częściowa wymiana stolarki - drzwi drewnianych na drzwi dwuskrzydłowe w konstrukcji stalowej o obustronnym poszyciu blachą trapezową powlekaną w kolorze ciemny brąz, pełne, nieocieplane z zamknięciem na zamek lub kłódkę, Wymiana rozbitych i popękanych pustaków szklanych w ścianie, pustaki 25x25x8, Wymiana części spróchniałych krokwi, krokwie o wym. 8x18 cm, Izolacja wiatrowa z foli paroprzepuszczalnej na krokwiach, Ołacenie dachu pod blachę trapezową,Wymiana skorodowanego i nieszczelnego pokrycia połaci dachowej z blachy trapezowej na blachę trapezową T-35 powlekaną w kolorze ciemnej zieleni,Wymiana zniszczonego obicia ścian szczytowych z desek na obicie z płyt GKF wodoodpornych na szkielecie drewnianym lub z profili stalowych,Uzupełnienie ubytków w ścianach, wyrównanie ścian warstwą tynku mineralnego wykonywanego mechanicznie z gruntowaniem, ochroną narożników i obsadzeniem kratek wentylacyjnych 17x25 cm, Warstwa siatki na kleju na ścianach szczytowych,Okładzina elewacji tynkiem silikonowym z gruntowaniem ponad cokołem budynku, kolor zielony, Zabezpieczenie cokołu budynku tynkiem mozaikowym z gruntowaniem, kolor ciemny brąz, 40 cm ponad poziom terenu, Wzmocnienie podłoża pod podjazdy przed drzwiami warstwą chudego betonu gr. 10 cm,Warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm pod opaskę odwadniającą wokół budynku,Opaska odwadniająca wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze żółtym i grafit wraz z obrzeżami,Podjazdy z kostki betonowej 8 cm w kolorze żółtym oraz grafitowym wraz z krawężnikami wtopionymi wokół podjazdów, Zabezpieczenie końców krokwi połaci dachowych poprzez wykonanie podbitki okapów z paneli PVC z przybiciem deski czołowej i szkieletem z łat drewnianych, Oczyszczenie z zeskrobaniem starej farby z drzwi stalowych obustronnie,Malowanie drzwi stalowych, kolor ciemny brąz obustronnie.2.0. Roboty wewnętrzne, 2.1.Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1Rozebranie części spękanej posadzki betonowej oraz z trylinki,Wywiezienie poza teren kompleksu oraz zagospodarowanie gruzu. 2.2.Remont posadzek i powierzchni wewnętrznych CPV 45430000-0,Usunięcie nadmiaru ziemi oraz gruzu z pomieszczeń,Wzmocnienie podbudowy posadzki warstwą chudego betonu gr. 10 cm,Izolacja posadzki 2x folia PVC 0,5 mm oraz dylatacja obwodowa taśmą PVC,Wierzchnia warstwa posadzki grubości 10 cm, beton posadzkowy B-20, wykonanie mechaniczne Miksokretem, zbrojenie siatką posadzkową, nacięcie dylatacji gł. min. 4 cm, zatarcie powierzchni na gładko, Zabezpieczenie powierzchni posadzki poprzez dwukrotne malowanie farbą do posadzek betonowych w kolorze jasnym szarym,Uzupełnienie, wyrównanie powierzchni ścian tynkiem zwykłym kat. IV wykonywanym mechanicznie z uprzednim gruntowaniem i obsadzeniem kratek wentylacyjnych PVC 17x25 cm,Wymiana zniszczonego obicia ścianek między pomieszczeniami z desek na obicie z płyt GKF wodoodpornych na szkielecie drewnianym lub z profili stalowych, Wymiana sufitu ze zniszczonych i zawilgoconych desek na płyty GKF wodoodporne na szkielecie drewnianym lub z profili stalowych, Gładź gipsowa na poszyciu ścianek oraz sufitu z płyt GK, Lamperia z farby olejnej w kolorze szarym na ścianach na wysokość 1,75 m od poziomu posadzki, malowanie dwukrotne ze szpachlowaniem,Malowanie farbą emulsyjną ścian oraz sufitu, dwukrotnie w kolorze białym. 3.0. Instalacja odgromowa i elektryczna 3.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Demontaż części instalacji odgromowej,Czyszczenie z zeskrobaniem farby skrzynki stalowej elektrycznej. 3.2. Roboty montażowe instalacji odgromowej i elektrycznej CPV 45310000-3, Montaż przewodów instalacji odgromowej, pręt gładki ocynkowany min. fi 8 mm wraz ze złączami kontrolnymi oraz podłączeniem do pokrycia dachowego,Pomiary instalacji uziemiającej i piorunochronnej,Malowanie dwukrotne skrzynki stalowej elektrycznej, Wymiana i montaż puszek elektrycznych,Wymiana i montaż przewodów elektrycznych oświetlenia,Wymiana oraz montaż opraw żarowych hermetycznych z żarówkami LED, Wymiana oraz montaż łączników elektrycznych hermetycznych zewnętrznych. UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót:1.Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 do 15:00, w piątki w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika. 2.Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony.3. Wykonawca-Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, WykonawcaPodwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu.4.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.5. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.6. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania.7. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu.8.Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.9. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.) Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach, przy czym wartość uzyskaną z przekazania złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazania w 2016 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodarowuje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 10.Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.z 2010r. nr 182 poz. 1228). W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne).11.Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt.12.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 6 do SIWZ (Projekt umowy) w § 9 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Wizja lokalna!!! Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 11 kwietnia 2016 roku na godz. 10.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Paweł PATEJUK, tel. 261 - 398 - 032.Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach