Przetargi.pl
Remont budynku biurowego Zakładu Usług Mieszkaniowych przy ul. Wróblewskiego 7 w Nowej Soli.

Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wróblewskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 387 20 31-33 , fax. 68 387 34 75
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.
    ul. Wróblewskiego 7 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 387 20 31-33, fax. 68 387 34 75
    REGON: 97131140300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum.nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o. o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biurowego Zakładu Usług Mieszkaniowych przy ul. Wróblewskiego 7 w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku biurowego przy ul. Wróblewskiego 7 w Nowej Soli. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: a) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej parteru, I piętra oraz II piętra, b) montaż wpustów sieci LAN w pomieszczeniach parteru, I piętra oraz II piętra, c) wykonanie instalacji zasilającej klimatyzatory oraz systemu klimatyzacji na II piętrze (system typu MultiSplit - jednostka zewnętrzna 2 szt. + jednostki wewnętrzne - 6 szt.), d) wymianę instalacji centralnego ogrzewania parteru, I piętra oraz II piętra oraz likwidację instalacji będącej pozostałością po instalacji pracującej w systemie układu otwartego (naczynie wyrównawcze oraz nieczynne przewody zasilające, e) wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej w sanitariatach parteru, I piętra oraz II piętra oraz wymianę poziomu i pionu kanalizacyjnego i wodnego, f) wymianę drzwi wejściowych do budynku oraz wykonanie drzwi wejściowych do pochylni dla niepełnosprawnych, g) remont na parterze budynku sanitariatów, korytarza, pomieszczeń biurowych nr 3,4,8 oraz schowka (pomieszczenie nr 12) obejmujący m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów o powierzchni ca. 416 m2, wymianę stolarki drzwiowej, ułożenie posadzki z paneli podłogowych o powierzchni ca. 15 m2, ułożenie płytek o powierzchni ca. 60 m2, h) remont na I piętrze budynku podłogi na korytarzu oraz w pomieszczeniach nr 9 i 10 obejmujące m.in. wzmocnienie belek stropowych, ułożenie płyty OSB na powierzchni ca. 46 m2, i) remont na I piętrze sanitariatów, korytarza oraz pomieszczeń biurowych nr 4,6,9,10 obejmujący m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów o powierzchni ca. 483 m2, wymianę stolarki drzwiowej, ułożenie posadzki z paneli podłogowych o powierzchni ca. 83 m2, ułożenie płytek o powierzchni ca. 60 m2, j) remont sanitariatów, korytarza oraz pomieszczeń biurowych nr 4,5,6,7,8,9,10,11 na II piętrze obejmujący m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów o powierzchni ca. 605 m2, wymianę stolarki drzwiowej, ułożenie posadzki z paneli podłogowych o powierzchni ca. 99 m2, ułożenie płytek o powierzchni ca. 88 m2, k) remont klatki schodowej obejmujący m.in. wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów o powierzchni ca. 93 m2, ułożenie płytek, wymianę balustrady schodowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zum.nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach