Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg
- Adres: 81861 Sopot, al. Niepodległości
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61 , fax. 58 551 55 34
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
al. Niepodległości 930
81861 Sopot, woj. pomorskie
tel. 58 551 21 15; 551 72 61, fax. 58 551 55 34
REGON: 22120997300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont boiska przy skwerze pomiędzy ulicami Książąt Pomorskich i ul. 3-go Maja w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót: • Demontaż części istniejącego wyposażenia • Rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej • Wykonanie podbudowy oraz nawierzchni poliuretanowej boiska • Montaż koszy do koszykówki • Wykonanie tulei montażowych w nawierzchni boiska • Montaż kompletu urządzeń street workout • Wykonanie nawierzchni ze żwiru płukanego • Montaż ławek młodzieżowych oraz koszy na śmieci • Wykonanie nawierzchni z kostki • Montaż piłkochwytu • Wykonanie furtki w istniejącym ogrodzeniu • Wykonanie odwodnienia liniowego • Montaż wycieraczki • Wykonanie oświetlenia • Wykonanie logo „BO Sopot” (szablon dostępny u Zamawiającego) • Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja techniczna zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz wykaz cen; 2) stosowne pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie stacjonarnego miasteczka rowerowego przy Zespole Szkół w Tuchomiu.
Dodano: 2023-10-09 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-22 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-07 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Olszanica
Dodano: 2023-09-06 - Przebudowa dróg w Wiślinach
Dodano: 2022-09-29 - Przebudowa dróg w Karpinach i Bronisławowie
Dodano: 2021-06-16 - Ulepszenie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda w roku 2021 polegający na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych.
Dodano: 2021-02-23 - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk –Płaszewko Etap II i część Etapu III
Dodano: 2021-01-28