Przetargi.pl
Realizację zadań inwestycyjnych: 1. Remont drogi łączącej ul. Sportową z ul. Morską w Braniewie, 2. Remont drogi wewnętrznej przy ul. Kościuszki w Braniewie, 3. Remont drogi wewnętrznej przy ul. Moniuszki w Braniewie.

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440142, , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440142, , fax. 552432928
    REGON: 170747968
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizację zadań inwestycyjnych: 1. Remont drogi łączącej ul. Sportową z ul. Morską w Braniewie, 2. Remont drogi wewnętrznej przy ul. Kościuszki w Braniewie, 3. Remont drogi wewnętrznej przy ul. Moniuszki w Braniewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I "Remont drogi łączącej ul. Sportową z ul. Morską w Braniewie" Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 118 mb. z wywiezieniem pokruszonego asfaltu na odl. do 3 km., 2) usunięcie łącznie z wywiezieniem karpin po ściętych drzewach – szt. 9, 3) usunięcie pozostałości ogrodzenia i byłego budynku gospodarczego z wywiezieniem gruzu, 4) ustawienie krawężników betonowych najazdowych po obu stronach jezdni na odcinku ok.118 mb, 5) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego ok. 605 m2 poprzez ułożenie kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm, z doprowadzeniem podłoża do nośności G1 ( należy przewidzieć sytuację, w której może zajść konieczność uzupełnienia podłoża poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm ), 6) wyrównanie terenu po obu stronach ciągu pieszo-jezdnego 10 cm zagęszczoną mechanicznie warstwą tłucznia kamiennego sortowanego, 7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 8) wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, 9) wszelkie stwierdzone w trakcie robót kolizje z urządzeniami podziemnymi należy uzgadniać z właścicielami tych urządzeń, 10) uporządkowanie terenu na obszarze prowadzonych robót, 11) zadbanie o odpowiednie dopasowanie remontowanej nawierzchni na styku z istniejącymi nawierzchniami. Dane techniczne : długość jezdni ~ 118m., szerokość jezdni 5,0 m. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach od nr 1 do nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie zgłoszenia z dnia 23.02.2018r., stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca zapoznanie się z zakresem przedmiotu zamówienia w terenie i przeprowadzenie wizji lokalnej. CZĘŚĆ II "Remont drogi wewnętrznej przy ul. Kościuszki w Braniewie."Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych ( i częściowo z różnego rodzaju kruszywa) na odcinku ok. 78 mb. z wywiezieniem na odległość do 3 km., 2) ustawienie krawężników betonowych po obu stronach jezdni, 3) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego ok. 333 m² poprzez ułożenie kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubość 5 cm, z doprowadzeniem podłoża do nośności G1 ( należy przewidzieć sytuację, w której może zajść konieczność uzupełnienia podłoża poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm), 4) wyrównanie terenu po obu stronach ciągu pieszo-jezdnego, 5) regulacja studzienek kanalizacyjnych (jeżeli w trakcie realizacji okaże się konieczna wymiana pokryw lub innych elementów studni, to koszty te ponosi Wykonawca), 6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 7) wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, 8) wszelkie stwierdzone w trakcie robót kolizje z urządzeniami podziemnymi należy uzgadniać z właścicielami tych urządzeń, 9) uporządkowanie terenu na obszarze prowadzonych robót, 10) zadbanie o odpowiednie dopasowanie remontowanej nawierzchni na styku z istniejącymi nawierzchniami. Dane techniczne : długość jezdni ~ 78m., szerokość jezdni 4,5 m i 4,0m. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach od nr 5 do nr 8 do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie zgłoszenia z dnia 23.02.2018r., stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca zapoznanie się z zakresem przedmiotu zamówienia w terenie i przeprowadzenie wizji lokalnej. CZĘŚĆ III "Remont drogi wewnętrznej przy ul. Moniuszki w Braniewie." Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 128 mb ,z wywiezieniem na odległość do 3 km., 2) wykonanie warstwy profilowej - ok. 512 m² , 3) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - ok. 512 m² , 4) wyrównanie terenu po obu stronach ciągu pieszo-jezdnego , 5) regulacja studzienek kanalizacyjnych ( jeżeli w trakcie realizacji okaże się konieczna wymiana pokryw lub innych elementów studni, to koszty te ponosi Wykonawca), 6) wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, 7) wszelkie stwierdzone w trakcie robót kolizje z urządzeniami podziemnymi należy uzgadniać z właścicielami tych urządzeń, 8) uporządkowanie terenu na obszarze prowadzonych robót, 9) zadbanie o odpowiednie dopasowanie remontowanej nawierzchni na styku z istniejącymi nawierzchniami. Dane techniczne : długość jezdni ~ 128m., szerokość jezdni 4,0m. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach od nr 9 do nr 12 do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie zgłoszenia z dnia 18.06.2018r., stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca zapoznanie się z zakresem przedmiotu zamówienia w terenie i przeprowadzenie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4.400,00 zł - część I, 1.200,00 zł - część II, 900,00 zł - część III. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 4. Kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 5. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) , należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda aby do oferty zostało dołączone jego tłumaczenie 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 . 8. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 15 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 19 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VIa.5.4), składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewiedziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa VIa.5.4), wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach