Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia pn.: Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania: Usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój. Projekt pt. Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt Dzieci Przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój. 3.2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się, jako 30 minut nieprzerwanej pracy dla wszystkich zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla grupy przedszkolnej 3-4 lata. a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h 1 grupa - 9 dzieci - 54 h 2 grupa - 8 dzieci - 54 h, b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h 1 grupa - 9 dzieci - 82 h 2 grupa - 10 dzieci - 82 h, Razem 272 h zajęć rozwijających z języka angielskiego, średnio 4h tygodniowo. Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować wyposażenie dla każdego uczestnika (przedszkolaka) w wyprawkę językową składającą się, co najmniej z książeczki ucznia i materiałów na płytach dvd. Łącznie powinno być 36 wprawek. 2. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z rytmiki dla grupy przedszkolnej 3-4 lata. a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h 1 grupa - 9 dzieci - 54 h 2 grupa - 8 dzieci - 54 h, b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h 1 grupa - 9 dzieci - 82 h 2 grupa - 10 dzieci - 82 h, Razem 272 h zajęć rozwijających z rytmiki, średnio 4h tygodniowo. Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować zakup zestawu dla dzieci składający się z 26 instrumentów i 4 pałeczek. Zestaw powinien być umieszczony w poręcznej torbie. 3. Realizacja specjalistycznych zajęć logopedycznych dla grupy przedszkolnej 3-4 lata. a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h 1 grupa - 17 dzieci b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h 1 grupa - 19 dzieci zajęcia indywidualne lub grupowe w zależności od potrzeb. Razem 272 h zajęć rozwijających z logopedii, średnio 4h tygodniowo. Na potrzeby realizacji zadania zakupiono laptop oraz Program multimedialny Logo-gry. 4. Realizacja specjalistycznych zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla grupy przedszkolnej 3-4 lata. a) rok szkolny 2013/2014, - 54 h 1 grupa - 17 dzieci b) rok szkolny 2014/2015 - 82 h 1 grupa - 19 dzieci Razem 136 h zajęć rozwijających z gimnastyki korekcyjnej, średnio 2h tygodniowo. Rok szklony 2013/2014 liczony jest od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2014, natomiast rok szkolny 2014/2015 do 1 września 2014 do 30 czerwca 2015 r. 5. Zajęcia dla utworzonej przy Przedszkolu Gminnym w Iwoniczu grupy zamiejscowej w Lubatowej będą odbywały się w salach Szkoły Podstawowej w Lubatowej. Wszystkie zajęcia mogą odbywać się w godzinach od godz. 8.00 do godz. 15.00 w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim ustaleniu z Dyrektorem Przedszkola w Iwoniczu. 6. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z Dyrektorem Przedszkola. 3.3 Zakres zamówienia obejmuje również: 1. Przygotowanie Programu pracy na rok szkolny 2013/2014 oraz 2014/2015; 2. Przygotowywania do 20 każdego miesiąca harmonogramu prowadzonych zajęć na następny miesiąc; 3. Prowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem, a w przypadku sytuacji wyjątkowych, niezapowiedzianych zgłaszania zmian w harmonogramie Dyrektorowi Przedszkola oraz Kierownikowi projektu - harmonogram zostanie przygotowany w uzgodnieniu z zamawiającym przez wykonawcę po podpisaniu umowy; 4. Prowadzenia na bieżąco kart rozwoju dziecka, dzienników oraz całej dokumentacji pracy dziecka w tym: diagnoza wstępna, końcowa; 5. Współprace z Dyrektorem Przedszkola, nauczycielami prowadzącymi zajęcia, zespołem projektowym, w tym kierownikiem projektu; UWAGA!!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian/zamian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte materiały ( np. wskazanie nazw, symboli itp.). 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 12 miesiące od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=56&Itemid=139
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach