Przetargi.pl
Realizacja zadań budżetu obywatelskiego z 2018 roku – Etap II

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Kilińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 383 198 , fax. 846 396 189
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Kilińskiego 86
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 383 198, fax. 846 396 189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdg.zamosc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań budżetu obywatelskiego z 2018 roku – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - dokończenie przebudowy bocznej ulicy Majdan, - budowa parkingu wraz z przebudową chodnika przy Przedszkolu Miejskim nr 10, - kontynuacja remontu chodnika przy ulicy Asnyka, - położenie nowej nawierzchni chodnika po parzystej stronie ulicy Reja, - budowa miejsc parkingowych na Małym Cichym przy ul. Hrubieszowskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - część nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). - część nr 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), - część nr 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), - część nr 4 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), - część nr 5 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów – na załączniku Nr 7 do SIWZ, (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy, (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach