Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń prasowych, tekstów sponsorowanych i tekstów okolicznościowych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Miasta Zamość

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń prasowych, tekstów sponsorowanych i tekstów okolicznościowych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Miasta Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na publikacji ogłoszeń, tekstów sponsorowanych i tekstów okolicznościowych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Miasta Zamość w prasie o zasięgu regionalnym oraz w prasie o zasięgu ogólnokrajowym. 2.Zamówienie udzielane w podziale na 3 części (zadania): ZADANIE NR 1 - Opracowanie i publikacja dwóch artykułów sponsorowanych w tygodniku o zasięgu regionalnym. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na opracowaniu i publikacji dwóch różnych artykułów sponsorowanych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w tygodniku, którego jednorazowy średni nakład w 2013r. wynosił nie mniej niż 20 tysięcy egzemplarzy, o zasięgu regionalnym, obejmującym co najmniej: Miasto Zamość, powiat zamojski, powiat biłgorajski, powiat hrubieszowski, powiat tomaszowski. ZADANIE NR 2 - Publikacja ogłoszeń w tygodniku o zasięgu regionalnym. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup powierzchni reklamowej, opracowanie treści, skład komputerowy, przygotowanie graficzne oraz publikację ogłoszeń, tekstów sponsorowanych i tekstów okolicznościowych w tygodniku, którego jednorazowy średni nakład w 2013r. wynosił nie mniej niż 20 tysięcy egzemplarzy, o zasięgu regionalnym, obejmującym co najmniej: Miasto Zamość, powiat zamojski, powiat biłgorajski, powiat hrubieszowski, powiat tomaszowski. Zamawiającego przewiduje, że w trakcie realizacji umowy zamieści ogłoszenia i artykuły o powierzchni do 12 800 cm2. ZADANIE NR 3 - Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup powierzchni reklamowej, opracowanie treści, skład komputerowy, przygotowanie graficzne oraz publikację ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim (obszar całego kraju) i dotyczy dzienników ukazujących się codziennie od poniedziałku do piątku lub od poniedziałku do soboty, których jednorazowy średni nakład w 2013r. wynosił nie mniej niż 90 tysięcy egzemplarzy. Zamawiającego przewiduje, że w trakcie realizacji umowy zamieści ogłoszenia i artykuły o powierzchni do 600 cm2. 3.Opis sposobu realizacji Zadania Nr 1: 1) Powierzchnia: a) artykuł tzw. pierwszy: jedna strona redakcyjna (co najmniej 930 cm2) , b) artykuł tzw. drugi: pół strony redakcyjnej (co najmniej 480 cm 2). 2) Miejsce zamieszczenia: na prawej stronie w części redakcyjnej w pełnym kolorze. 3) Usługa obejmuje opracowanie redakcyjne. Cel: promocja pozytywnego wizerunku profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych. a) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania merytorycznego i graficznego dwóch artykułów zawierających teksty, a artykuł tzw. pierwszy (o wielkości jednej strony redakcyjnej) także zdjęcie. Wykonawca zapewni zdjęcie podlegające akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy zakres tematyczny określi Zamawiający z chwilą złożenia zamówienia. b) artykuły zostaną opracowane na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, materiałów ogólnodostępnych i wywiadów z ekspertami. Zamawiający może udzielić Wykonawcy wskazówek w zakresie merytorycznym, c) przekaz informacyjny artykułów, w tym język powinien być dostosowany do charakteru tytułu prasowego i jego czytelników, d) wszelkie materiały tekstowe, graficzne muszą być aktualne, e) artykuły muszą charakteryzować się następującymi cechami: poprawnością językową, gramatyczną, interpunkcyjną, f) każdy artykuł powinien zawierać informację, że powstał na zamówienie Miasta Zamość w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przesłania tekstu do akceptacji Zamawiającego w terminie dwóch tygodni od złożenia zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest nie później niż na cztery dni przed etapem druku przesłać do akceptacji Zamawiającego artykuł w formie graficznej w jakiej zostanie wydrukowany a także informację o zawartości tematycznej sąsiednich stron w danym wydaniu. 6) Termin publikacji i realizacji zamówienia: dwa tygodnie od akceptacji tekstu nie później niż do dnia 30 września 2014 r. 7) W celu weryfikacji prawidłowości realizacji zamówienia w ciągu trzech dni od publikacji artykułów Wykonawca ma obowiązek przesłać Zamawiającemu jeden egzemplarz numeru gazety, w której ukazał się artykuł. Zamawiający dopuszcza możliwość zeskanowania i przesłania drogą elektroniczną całej strony gazety z wydrukowanym artykułem. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4.Opis sposobu realizacji Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3: 1) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego poprzez składane zlecenia jednostkowe (przez merytoryczne Wydziały Urzędu Miasta Zamość) 2) Zamawiający każdorazowo określi w zleceniu jednostkowym: a) treść, formę graficzną i terminy druku, b) lokalizację na konkretnych stronach (redakcyjnych lub ogłoszeniowych), c) kolorystykę (czarno-biała lub kolorowa), 3) Zlecenie jednostkowe będzie dostarczane przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną nie później niż na 2 dni robocze przed datą publikacji. 4) Wykonawca każdorazowo faksem lub drogą elektroniczną potwierdzi odbiór zlecenia jednostkowego oraz termin i miejsce publikacji ogłoszenia/artykułu (branża, rubryka, podrubryka), uwzględniając wskazania Zamawiającego, a także określi pola tekstu ogłoszenia/artykułu. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość określenia na jakiej powierzchni w cm2 powinna zmieścić się treść ogłoszenia/artykułu. 6) Każdorazową emisję ogłoszenia/artykułu Wykonawca potwierdzi dostarczając Zamawiającemu fakturę VAT wraz z kserokopią opublikowanego ogłoszenia/artykułu . 7) Zamawiający wymaga aby ogłoszenia/artykuły spełniały poniże warunki: a) przejrzystość i czytelność tekstu publikowanego, b) druk zgodnie z treścią podaną przez Zamawiającego, c) druk na stronach ogłoszeniowych (czarno-białe) oraz redakcyjnych (kolorowe), a także druk na stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych i tematycznych do gazety, zgodnie z wyborem Zamawiającego, d) przy opracowywaniu projektu ogłoszenia/artykułu, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania ogłoszenia/artykułu logotypami zgodnie z wymaganymi przy promocji sponsorowanych ogłoszeń/artykułów, e) zamówienie obejmuje opracowanie składu i grafiki ogłoszeń prasowych i artykułów (tekstów sponsorowanych i tekstów okolicznościowych), f) publikacja w określonym przez Zamawiającego dniu tygodnia w terminie do 2 dni roboczych od złożonego przez Zamawiającego zamówienia lub w terminie uzgodnionym przez Strony, 8) Określona w opisie przedmiotu zamówienia wielkość zamówienia jest maksymalną wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości powierzchni publikowanych ogłoszeń/artykułów, nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9) Cena za 1 cm2 powierzchni ogłoszenia/artykułu na wszystkich stronach ogłoszeniowych i redakcyjnych będzie taka sama (tzn. bez żadnych dodatkowych opłat z tytułu umiejscowienia ogłoszenia/artykułu na danej stronie redakcyjnej) bez zróżnicowania na dni tygodnia, numer strony oraz kolorystykę (czarno-białe lub kolorowe) - w każdej części zamówienia (zadaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach