Przetargi.pl
Przystosowanie budynku nr 1 Domu Pomocy Społecznej do obowiązujących przepisów ppoż. przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8151524 , fax. 0-74 8151524 w. 18
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 3 3
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8151524, fax. 0-74 8151524 w. 18
    REGON: 00096536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-zabkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku nr 1 Domu Pomocy Społecznej do obowiązujących przepisów ppoż. przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac remontowo-budowlanych w zakresie przystosowania klatki schodowej i komunikacji budynku głównego nr 1 do obowiązujących przepisów ppoż. w Domu Pomocy Społecznej położonego przy ul. Szpitalnej 3 Ząbkowicach Śląskich gmina Ząbkowice Śl., woj. Dolnośląskie na działce nr 44 obręb centrum. Ogólny zakres robót : 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) wymiana istniejących schodów drewnianych na nowe żelbetonowe, 3) przebudowa instalacji hydrantowej, 4) wykonanie instalacji elektrycznej okna oddymiania Prace budowlane wewnątrz budynku nr 1: 1. Należy wydzielić klatkę schodową ściankami roboczymi na każdej kondygnacji dla uniemożliwienia dostępu osób od wewnątrz. Obiekt musi pełnić swoją funkcję przez cały czas robót budowlanych i musi być dostępny dla wszystkich od strony frontowej. Wykonawca przedmiotu zamówienia roboty może realizować od strony podwórza. 1) demontaż boazerii drewnianej w obrębie klatki schodowej i komunikacji, 2) stare odparzone tynki należy skuć i uzupełnić tynkiem cem-wap a pozostałe tynki zeskrobać z farby emulsyjnej, ściany wszystkie wyrównać gładzią gipsową, 3) wykonanie schodów dwubiegowych żelbetowych, 4) osadzenie balustrady schodowej z prętów stalowych i zabetonowanie w co trzecim stopniu, 5) ułożenie płytek gresowych o wym. 30x30cm na zaprawie klejącej, 6) na podłogach komunikacji należy wymienić istniejącą wykładzinę na nową z klasyfikacją co najmniej trudno zapalną, 7) montaż żaluzji-kurtyny o klasie EI 60 w oknach wydawania posiłków (podkuchenka - jadalnia ), 8) montaż drzwi aluminiowych oszklonych w obrębie klatki schodowej i komunikacji o odporności ogniowej EI30 i EI60 otwierane na zewnątrz, 9) roboty malarskie i impregnacyjne 10) nad klatką schodową w dachu zamontować dwie samoczynne klapy oddymiające. Przebudowa wewnętrznych instalacji: a) elektrycznej: - wykonanie prac przygotowawczych pod instalacje elektryczna, - wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilenia okna oddymiania, - montaż centralki oddymiania, przycisków ręcznych do uruchomienia instalacji oddymiania, - montaż czujników automatycznego uruchomienia systemu i przycisk przewietrzenia z czujnikiem pogodowym. - po wykonaniu prac montażowych, dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji oraz skuteczności działania ochrony przeciwpożarowej. b) hydrantowej: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej i szafek hydrantowych - wykonanie nowej instalacji hydrantowej składającej się z pionu hydrantowego DN50 i włącznie go do istniejącej instalacji wodociągowej na poziomie piwnic oraz montaż szafek hydrantowych naściennych DN25 z wężem półsztywnym o dł. 30mb szt. 5. - wykonanie próby szczelności na ciśnienie równe 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego lecz nie mniej niż 0,9 MPa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) złoty. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-zabkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach