Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
- Data zamieszczenia: 2015-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
REGON: 00000130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Część 1-6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr w sześciu następujących częściach: Część 1: Materiały konferencyjne, Część 2: Druki, Część 3: Torby, Część 4: Plecaki, Część 5: Ceramika i Część 6: Tekstylia. 2.1. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa gadżetów i produktów wystawienniczych dla Humanitarium oraz Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. na potrzeby działań promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Kampania reklamowa na potrzeby 51 Festiwalu Wratislavia Cantans
Dodano: 2016-07-21 - Kampania reklamowa na potrzeby 51 Festiwalu Wratislavia Cantans
Dodano: 2016-06-27 - Kampania reklamowa Festiwalu Wratislavia Cantans na nośnikach typu billboard, megaboard,cityscroll,citylight,citylight typu pillar.
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa materiałów drukarskich, toreb materiałowych, koszulek i katalogu na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa materiałów promocyjnych - odznaka absolwenta PWr, znak post.:ZP/BZP/006/2016
Dodano: 2016-02-01 - Usługi druku materiałów reklamowych na potrzeby Festiwalu Jazztopad oraz Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Wiedeńskiej
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa gadżetów promocyjnych (ponownie)
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa materiałów promocyjnych w miesiącach VI-VII 2015 (6 zadań)
Dodano: 2015-06-09