Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej (znak sprawy: OA-XVI.272.17.2016)

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 867 12 08 , fax. 017 867 17 50
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 867 12 08, fax. 017 867 17 50
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej (znak sprawy: OA-XVI.272.17.2016)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B1, B2 SIWZ. 3. Meble określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia część B1, B2 SIWZ stanowią przykład spełniający pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego. 4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B1, B2 SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w przewidzianych do wyposażenia pomieszczeniach 6. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań. 7. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych. 8. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty część B1, B2 SIWZ należy zastosować aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT tzn. obowiązujące na dzień składania ofert. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w § 20 SIWZ nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy. 10. Meble wraz z wyposażeniem muszą być nowe i wolne od wad. 11. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, inny spełniać wymogi: -Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r.), -norm obowiązujących w zakresie produkcji mebli: * PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14074:2006 - biurka, stoły, szafy, kontenery, *PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 13761:2004 - fotele obrotowe, krzesła. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami). 12. Użyte do produkcji mebli komponenty (płyty wiórowe, farby, lakiery, impregnaty, kleje, materiały tapicerskie, elementy wykonane z PCV, itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inny dokument potwierdzające, że mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. 13. Wymagania dotyczące płyt wiórowych: klasa higieny E1, trójwarstwowa, obustronnie melaminowana (grubość powłoki meleminy min. 0,15 mm), gęstość nie mniej niż 650 kg/m3, odporna: na ścieranie, zabrudzenia (o gładkiej strukturze bez porów), wysokie temperatury, czynniki chemiczne; obrobione krawędzie płyty muszą być zabezpieczone okleiną z twardego PCV stosownej grubości (co najmniej 2 mm) w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej. Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN-EN 14322. 14. Tapicerka krzeseł powinna być odporna na ścieranie i posiadać pozytywną ocenę niepalności. 15. Krzesła nietapicerowane o siedziskach ze sklejki powinny mieć powierzchnię wykończoną laminatem HPL gwarantującą długoletnie użytkowanie i łatwość utrzymania higieny. 16. Meble płytowe (stoły, biurka, lady, kontenery, szafy) winny być wykonane z okleiny w jednym odcieniu, posiadać jednakowe okucia i uchwyty w jednym wzorze. 17. Elementy mebli płytowych muszą być połączone za pomocą złącz mimośrodowych umożliwiających wymianę uszkodzonego elementu mebla bez konieczności wymiany całego mebla. 18. Wszystkie zdjęcia oraz grafiki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako ogólnopoglądowe. Jeżeli przy danej pozycji nie występuje załącznik w postaci rysunku, mebel należy wykonać wg opisu z zachowaniem zasad należytej staranności i rzemiosła meblarskiego. 19. Uwagi dot. wymiarów mebli: (stoły, biurka, lady) obowiązują sztywne wymiary jak w opisie przedmiotu zamówienia, natomiast w pozostałych pozycjach, dopuszcza się zastosowanie ich tolerancji w zakresie jak w opisie. 20. Meble po ustawieniu muszą być stabilne i gotowe do użytkowania, a wszelkie elementy służące do bezpiecznego przetransportowania uprzątnięte
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Część B1 - 2 500,00 PLN. Część B2 - 1 000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium (zał. nr 9 do oferty) będzie: ­ wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, ­ dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rzeszow.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach