Przetargi.pl
Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych

Dom Pomocy Społecznej w Gródku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-720 Gródek, Gródek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6770029 , fax. 0-48 6770029
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
    Gródek 26 26
    26-720 Gródek, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6770029, fax. 0-48 6770029
    REGON: 00082711300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.grodek.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na 7 zadań: zadanie 1 - Dostawa mięs wędlin i drobiu, zadanie 2 - Dostawa produktów spożywczych, zadanie 3 - Dostawa pieczywa, zadanie 4 - Dostawa ryb i przetworów rybnych, zadanie 5 - Dostawa produktów mleczarskich, zadanie 6 - Dostawa jaj, zadanie 7 - Dostawa warzyw i owoców. W asortymencie i ilości określonych w załącznikach 2a, 2b,2c,2d,2e, 2f, 2g do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dps.grodek.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach