Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7769643 , fax. 71 7769141, 7769702
- Data zamieszczenia: 2015-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7769643, fax. 71 7769141, 7769702
REGON: 93195038200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do opisu warunków uczestnictwa (dalej OWU). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa licencji Banku Krwi dla systemu Eskulap 2000 oraz aktualizacji, upgradów, konsultacji i usług serwisowych dla systemu Simple ERP znak sprawy ZOZ/DZP/PN/25/16
Dodano: 2016-07-01 - Usługę administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania - ZP/BZP/46/2016
Dodano: 2016-04-05 - Usługa administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania NetIQ
Dodano: 2016-02-23 - Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego systemu RIS/PACS firmy Alteris; USK/DZP/PN-9/2016
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-30 - Usługa informatyczna - stworzenie i utrzymanie Geoportalu do projektu System prognoz stężeń zanieczyszczeń powietrza i warunków biometeorologicznych jako element oceny jakości życia
Dodano: 2015-09-23 - Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526)
Dodano: 2015-07-29