Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 7583001, 7591810 , fax. 0-25 7591666
- Data zamieszczenia: 2016-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 0-25 7583001, 7591810, fax. 0-25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37. Zamówienie zostało podzielone na zadania wg załączonego wykazu pakietów sztuk 136. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w pełnej zdolności techniczno-eksploatacyjnej użytkowaną przez SPZOZ aparaturę i sprzęt medyczny poprzez: -Przeglądy techniczne, stałą konserwację sprzętu medycznego wymienionego w załącznikach - pakietach stanowiącym integralną część umowy, w którym zastosowanie będą miały: koszt przeglądu i konserwacji plus stawka ryczałtowa za dojazd -Naprawy i remonty sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, jego montaże i demontaże oraz wydawanie orzeczeń o stanie technicznym, które będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń - do rozliczania, w których będą miały zastosowanie składniki: stawka roboczogodzina plus stawka ryczałtowa za dojazd, -Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. Dla aparatury wyszczególnionej w niżej wymienionych pakietach nr 5, 6 pkt 15, 7 pkt 1,2, 8, 11, 16, 19 pkt 4, 20, 21, 22, 24, 25, 26 pkt 2, 27 pkt 2, 30, 37, 38 pkt 1,2,4, 39, 44, 51 pkt 3,4,5, 53, 55, 68, 69, 72 pkt 11, 80, 81, 84 pkt 2, 88, 90 pkt 5,7, 95, 104, 105, 117 pkt 3, 120, 126, 127, 128, 130 Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca posiadał autoryzację lub rekomendację w zakresie konserwacji i napraw. Zamawiający dla pakietu nr 53 poz. 1, 2 i 3 wymaga dostarczenia nieodpłatnie aparatury zastępczej na czas trwania przeglądu lub naprawy trwającej powyżej 7 dni kalendarzowych kolejno po sobie następujących. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia odnośnie spełnienia ww. wymogu. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dot. posiadania kodów dostępu- serwisowych sprzętu jeżeli dotyczy. Zamówienie w okresie dwuletnim. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wykonywania ekspertyz w zakresie napraw sprzętu o wycenionej wartości napraw powyżej 5 000zł brutto - na własny koszt. Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie czytelny podpis użytkownika aparatury na karcie serwisowe-raporcie serwisowym-karcie pracy oraz wpis do paszportu technicznego. Płatności: Zleceniodawca wymaga od Zleceniobiorcy aby w fakturach za usługi naprawcze były wyszczególnione: -Koszt naprawy, -Koszt części zamiennych potwierdzony kserokopią faktury zakupowej dot. części o wartości przekraczającej 1 000zł brutto. Przeglądy techniczne będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieni terminu z użytkownikiem sprzętu w godzinach pracy Zleceniodawcy tzn. 7:30 - 15:00, chyba , że Zleceniodawca wyrazi zgodę na wykonanie zakresu zamówienia poza godzinami pracy Zleceniodawcy. W przypadku wystąpienia awarii usuwanie stanów awaryjnych rozliczane będzie na podstawie odrębnych zleceń wg stawki roboczogodzinowej stosowanej przy pracach naprawczych oraz stawki ryczałtowej za dojazd. W przypadkach zauważenia w czasie przeglądu lub naprawy uszkodzeń w tym uszkodzeń mechanicznych sprzętu medycznego Zleceniobiorca jest zobowiązany do składanie w trybie niezwłocznym pisemnych informacji do Zleceniodawcy. Cena materiałów i części użytych do naprawy, w przypadku wystąpienia naprawy, nie może przekraczać udokumentowanej ceny nabycia brutto i marży 10% ceny zakupu brutto. Wykonywanie napraw odbywać się będzie po akceptacji wyceny przez Zleceniodawcę. Ceny zregenerowanych części nie mogą przekraczać 60% wartości brutto nowych części. Zleceniobiorca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zleceniodawcy na ich wykonanie. Wymagania dot. gwarancji : na wykonane usługi naprawcze Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji, na wymienione części zamienne okres nie krótszy niż gwarancja określona przez producenta. Wymagane jest potwierdzenie o dostępie do części zamiennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodzinowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń medycznych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-07-19 - WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH POMP INFUZYJNYCH
Dodano: 2016-07-15 - Sukcesywne wykonywanie w okresie 21 miesięcy przeglądów aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2016-07-06 - Zakup usługi w zakresie przeglądu, konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu i aparatury medycznej nr ref. sprawy ZP/23/2016
Dodano: 2016-06-24 - Okresowe przeglądy serwisowe, konserwacja i naprawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-23 - Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57)
Dodano: 2016-06-13 - Naprawa sterownika kamery Image 1 HUB produkcji Karl Storz (s/n ZZ680080-P), oraz kamery Image 1 HD H3-Z (WZ768735H) znajdującej się na wyposażeniu Bloku Operacyjnego Ginekologii i Położnictwa.
Dodano: 2016-06-13 - Świadczenie usługi serwisowania urządzeń - rezonansu magnetycznego Discovery MR 750W 3.0T GEM wraz z oprzyrządowaniem, Centricity Universal/Centricity EA oraz klatki Faradaya.
Dodano: 2016-06-06 - WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ PRZEZNACZONEJ DLA NOWORODKÓW
Dodano: 2016-05-31